Klient w centrum – Pięć kampanii, które zainspirują Cię do działania

Firma w social mediach

W świecie rządzonym przez algorytmy to kampanie, które inicjują interakcje i zachęcają użytkowników do aktywnego tworzenia i uczestnictwa, będą tymi, które pozwolą uzyskać najlepsze wyniki. Jeśli właśnie planujesz kolejną kampanię w social mediach, to mam dla Ciebie pięć inspirujących przykładów marek, które umiejętnie wykorzystały wiedzę o preferencjach i upodobaniach swoich fanów, aby odnieść sukces.

Kronkiwongi – LEGO

Z badań przeprowadzonych przez The LEGO Foundation wynika, że 98% trzylatków ma wręcz genialny poziom twórczego myślenia, ich mózg nieustannie poszukują nowych możliwości i rozwiązań. Kreatywne myślenie maleje wraz z wiekiem i w grupie powyżej 25. roku życia jedynie 2% osób zachowuje taki sam poziom kreatywności, który wykazywali jako dzieci. 

POLECAMY

Kampanią Kronkiwongi producent kultowych klocków chciał przypomnieć rodzicom, że LEGO to nieograniczone możliwości kreowania własnych konstrukcji, rozwijania ciekawości oraz potencjału twórczego.

Seria filmów zrealizowanych z udziałem „prawdziwych” dzieci z różnych krajów i kultur inspirowała dorosłych, aby pobudzili wyobraźnię swoich dzieci i zaangażowali...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy