Dołącz do czytelników
Brak wyników
Otwarty dostęp – zaloguj się i czytaj!
Karolina Kociołek
Marcin Żukowski
Anna Garbarczyk
Anna Robotycka
Szymon Kubiak
Klaudia Żyłka
Daniel Kotliński
Daniel Barszcz
Polecamy

Skuteczny social selling

W dzisiejszych czasach konsument jest bardzo dobrze poinformowany i niemal niezależny. Sam, bez większego wysiłku jest w stanie znaleźć informacje na każdy temat, który go interesuje. Ludzie wykorzystują wyszukiwarki, porównywarki i media społecznościowe do znalezienia usług i produktów, jak i również przeszukują cyberprzestrzeń w celu odnalezienia rekomendacji i opinii.

12 czerwca 2019

Grudzień 2018/styczeń 2019

Marketing na Instagramie to nie nowość. Jednak oprócz prowadzenia samych działań równie ważne jest mierzenie ich skuteczności. Z najnowszego wydania naszego czasopisma dowiesz się, co i jak mierzyć!

Październik/listopad 2018

Ochrona danych osobowych towarzyszy nam w wielu sferach życia, także w social mediach. W aktualnym numerze wskazujemy, jakie dane przekazujemy serwisom oraz jak są one wykorzystywane.

Poznaj inne nasze tytuły
Magazyn Online Marketing Magazyn E-Commerce Nowa Sprzedaż Event Management Polska