- Strona główna
- Pakiety
Pakiety
LIMITOWANA OFERTA
dwa interesujące kursy, a dostęp do obu otrzymasz w cenie jednego!
SPECJALISTYCZNY KURS DOKSZTAŁCAJĄCY
Certyfikowany Social Media Manager poziom PRO – kurs online
Data startu
Nabór otwartyCzas trwania
3 miesiącePoziom zaawansowania
Forma kształcenia
online
SPECJALISTYCZNY KURS DOKSZTAŁCAJĄCY
Content marketing w e-mail marketingu, social mediach oraz wyszukiwarce Googla od A do Z - poziom BASIC
Data startu
Nabór otwartyCzas trwania
10 godzinPoziom zaawansowania
Forma kształcenia
onlinecena: 1081 zł netto

Dobrze wiesz, że reklama w social mediach jest niezwykle skuteczna, jeżeli tylko wiesz jak cały proces zaplanować i przeprowadzić. Facebook nieustannie tnie zasięgi organiczne – twórcy portalu chcą, aby na tablicach wyświetlały się przede wszystkim treści wartościowe dla użytkowników. Jak sprawić, aby kampanie były jeszcze efektywniejsze i docierały do potencjalnych klientów? Jeżeli masz za sobą dziesiątki kampanii reklamowych przeprowadzonych w social mediach, a także poświęciłeś wiele godzin dzięki którym Twój poziom wtajemniczenia oceniasz znacznie wyżej niż poziom podstawowy to ten kurs jest dla Ciebie!
Kurs powstał z potrzeby edukacji i pomocy w rozwiązywaniu codziennych problemów w pracy osób odpowiedzialnych za media społecznościowe. Dzięki 9. edycjom konferencji warsztatowej Certyfikowany Social Media Manager, oraz Magazynowi „Social Media Manager”, a także kursowi online na poziomie podstawowym wiemy jakie potrzeby edukacyjne mają marketerzy z firm działających zarówno dla odbiorców B2B, a także odbiorców B2C.
- Nauczysz się samodzielnie tworzyć reklamy, które będą przyjazne użytkownikom oraz będą skłaniały do klikania.
- Poznasz najefektywniejsze formaty reklamowe, które skutecznie pozwolą Ci dotrzeć do Twoich przyszłych klientów.
- Dowiesz się, jak poprawnie skonfigurować zaawansowane kampanie w Menadżerze Reklam krok po kroku.
- Poznasz najskuteczniejsze sposoby promocji Twojej firmy/produktów na portalu LinkedIn.
- Przekonasz się dlaczego właściwe raportowanie i analiza danych z social mediów są konieczne do wzrostu efektywności Twoich kampanii reklamowych.
Zawartość kursu










Program kursu

- Skąd czerpać wiedzę na temat najnowszych zmian w algorytmach na Facebooku?
- Jak dzięki wiedzy na temat potrzeb i preferencji użytkowników Facebooka prawidłowo targetować reklamy?
- Jakie dane można uzyskać za pomocą Audience Insights? Jak efektywnie wykorzystać te dane w komunikacji sprzedażowej marki na Facebooku?
- Sposoby integrowania Facebooka z innymi serwisami społecznościowymi jako metoda na zwiększenie sprzedaży i dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów.
- Zaawansowane formaty reklamowe w Facebook Ads od A do Z.
- Jak uzyskać wysoki Relevance Score, aby uskutecznić kampanie reklamową na Facebooku?
- Customer audience w oparciu o piksel Facebooka jako sposób na efektywną kampanie dzięki segmentacji jej odbiorców.
- Tworzenie niestandardowych konwersji przy pomocy zdarzeń krok po kroku.
- Jak tworzyć lejek sprzedaży z uwzględnieniem celów, a także zoptymalizować cele reklamowe na poszczególnych etapach, aby zmaksymalizować efekt komunikatów?
- Planowanie i tworzenie rozbudowanych kampanii reklamowych w Menedżerze reklam krok po kroku.
- Piksel Facebooka, Google Tag Manager, zdarzenia i zaawansowane strategie retargetingu – praktyczne wskazówki, które podniosą efektywność Twoich działań.
- W jaki sposób i kiedy wykorzystywać katalogi produktów, remarketing dynamiczny?
- Reguły automatyczne – kiedy i czy warto jest stosować, aby podnieść efektywność Twoich działań.
- Wyznaczenie i analiza KPI krok po kroku w kampanii social media.

- W jaki sposób działa algorytm LinkedIna i jak przebiega proces wartościowania treści?
- Profil firmowy, a profil prywatny na LinkedIn – który kanał wybrać w zależności o pożądanego efektu?
- Jak stworzyć koncepcję treści przy działaniach komunikacyjnych Twojej marki w środowisku profesjonalistów?
- W jaki sposób sprawić, aby strona firmowa na LinkedIn mogła zastąpić Facebooka?
- Jak wykorzystywać hashtagi w efektywnej komunikacji na portalu, aby skutecznie zwiększać zasięgi?
- Rodzaje reklam na LinkedIn od A do Z – w jaki sposób wybierać typ i cel kampanii w zależności od grupy docelowej
- O czym powinieneś pamiętać tworząc kreacje reklamowe biorąc pod uwagę specyfikę portalu?
- W jaki sposób wybierać stawki w modele rozliczeń, aby uniknąć zjawiska przepalania budżetu?
- Jak zaplanować budżet na działania reklamowe na LinkedIn oraz w jaki sposób optymalizować koszty kampanii?
- Mierzenie efektywności kampanii reklamowej oraz analiza opłacalności.

- Co i jak mierzyć na Facebooku, by było to przydane do realizacji naszych celów?
- Jak wykorzystać i odpowiednio interpretować wyniki kampanii social mediowej, aby trafnie wyciągać wnioski na przyszłość?
- Dlaczego warto wychodzić poza ramy ogólnodostępnych wskaźników i danych statystycznych?
- Jak wykorzystać tagi UTM do śledzenia źródeł ruchu w social mediach, by na bieżąco podnosić poziom skuteczności Twoich kampanii?
- Które wskaźniki Managera Reklam na Facebooku i Instagramie często wprowadzają w błąd i jak je interpretować, aby móc śledzić ścieżkę zakupową klienta?
- Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics czasami pokazują inne dane dotyczące konwersji?
- Jak dzięki zestawieniu Facebooka z Google Analitics prawidłowo targetować reklamy i docierać do swojej grupy docelowej podnosząc sprzedaż?
- Jak wykorzystać wtyczkę Analytics Edge do integracji danych z Google Analytics wraz z Facebookiem, by tworzyć praktyczne raporty niezbędne do analizowania podejmowanych działań?
- Jak przeprowadzić badanie rynków zagranicznych za pomocą narzędzi do analizy hasztagów i do porównywania rynków krajowych w międzynarodowych kampaniach, aby dokonać ekspansji marki na rynek globalny i dzięki temu wyprzedzić konkurencję?

- W jaki sposób analizować działania swoich odbiorców na podstawie Audience Insights, aby lepiej poznać zachowania i potrzeby klientów?
- Jakie czynniki wziąć pod uwagę podczas tworzenia person, które pozwolą Ci odpowiednio dostosować komunikaty, kreacje reklamowe, a także grupy docelowe?
- W jaki sposób targetować i zawężać grupy odbiorców, aby uniknąć wyświetlania reklam przypadkowym użytkownikom?
- Jak projektować reklamy, które poprowadzą Twojego potencjalnego klienta „za rękę” wprost do zakupu produktu?
- Jak dobierać CTA w zależności od założonego celu, aby efektywnie działało na proces decyzyjny klienta?
- W jaki sposób skuteczniej docierać z komunikatami do odbiorców na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej?
- Jakie są najczęstsze błędy podczas tworzenia kreacji reklamowych oraz w jaki sposób ich unikać?
- Wybór formatów reklamowych w zależności od celu i grupy docelowej – w jaki sposób trafniej wybierać format, aby ułatwiać odbiorcy spotkanie z produktem?

- Czym kierować się w wyborze influencera dla Twojej marki i w jaki sposób rozpocząć współpracę?
- Jak wykorzystać potencjał lokalnych blogerów i influencerów do budowy wizerunku Twojej marki?
- W jaki sposób zorganizować współpracę na uczciwych warunkach korzystnych dla obu stron?
- Jak tworzyć grono ambasadorów marki i nagradzać ich za wpisy, aby uniknąć posądzenia do teksty sponsorowane?
- Najczęstsze błędy popełniane we współpracy z influencerami – jak budować relacje opartą na wzajemnym szacunku i jasnej komunikacji?
- Czy liczy się tylko liczba fanów i zasięgi - na co reklamodawcy zwracają uwagę wybierając influencerów do współpracy?
- W jaki sposób poprawnie mierzyć zasięgi influencerów w poszczególnych social mediach i co to oznacza dla Twojego produktu? Wskaźniki jakimi można mierzyć efekty kampanii.
- Jak dbać o to, co się mówi o Twoich produktach w sieci? Jak kształtować pozytywny wizerunek marki w internecie? Skuteczne sposoby, by nakłaniać klientów do wystawienia pozytywnej opinii o Twoim produkcie/usłudze w mediach społecznościowych.
- Prezent, barter, sprzedaż. Nieodpłatne przekazanie czy sprzedaż produktu z rabatem? O podarunkach dla influencerów i sposobach ich rozliczania z markami.

- Jak zarządzać wizerunkiem w sieci i sprawić by marka była silniejsza?
- Jak monitorować klientów i branżę? W jaki sposób wyciągać wnioski oraz skutecznie odnosić się do konkurentów i jakie korzyści może to przynieść Twojej marce?
- W jaki sposób monitoring mediów może pomóc podczas budowania strategii komunikacji?
- W jaki sposób tworzyć content przy wykorzystaniu monitoringu mediów oraz w jaki sposób może od odpowiadać na potrzeby klientów?
- Jak będzie wyglądać przyszłość komunikacji, która wykorzystuje sztuczną inteligencję i w jaki sposób przygotować na to swoją firmę, aby wyprzedzić konkurencję?
- Czy algorytm AI będzie w stanie napisać lepszy tekst od człowieka i w jaki sposób może on wspomóc działania marki?
- Czy na podstawie danych zebranych z internetu można przewidzieć kryzys?
Prowadzący






Najczęściej zadawane pytania
Czy udział w kursie daje jakieś uprawnienia zawodowe?
Nie, nie przyznajemy uprawnień zawodowych. Kurs ma charakter dokształcający. Pozwala poszerzyć i pogłębić wiedzę uczestnikom z danych obszarów tematycznych, korzystając z wiedzy najlepszych ekspertów.
Czy są jakieś terminy zjazdów stacjonarnych?
Nie, nie ma żadnego zjazdu stacjonarnego we wskazanym miejscu. Całość kursu opiera się na kształceniu online poprzez interaktywną platformę edukacyjną. Przystępując do kursu otrzymujesz wszystkie materiały, wykłady video, prezentacje w formie online.
Czy otrzymam certyfikat po zakończeniu kursu?
Tak, po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział i ukończenie kursu. Certyfikat jest dostępny w wersji cyfrowej do pobrania po ukończeniu kursu.
Co w przypadku jeżeli mam zaplanowany wyjazd urlopowy w trakcie trwania kursu?
Cała koncepcja kursu opiera się na kształceniu online. Taka forma szkolenia pozwala uczestnikom kształcić się w dogodnym dla nich czasie.

Specjalistyczny program szkoleniowy dla marketerów z zakresu prowadzenia skutecznej strategii content marketingu w social mediach, e-mailingu oraz działaniach pod wyszukiwarkę Google. Prowadzący krok po kroku pokażą, w jaki sposób przygotować wzorcową kampanię wykorzystującą marketing treści, koncentrując się wyłącznie na takich rozwiązaniach, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej firmy.
Dzięki udziałowi w warsztatach nauczysz się tworzyć treści, które dadzą Ci ogromną liczbę leadów oraz bezpośrednią sprzedaż, zarówno w firmach B2B, jak i B2C.
- Nauczysz się jak odpowiednio dobrać działania content marketingu, aby skutecznie angażowały i wpływały na bezpośredni wzrost sprzedaży? Przygotowanie planu kampanii krok po kroku.
- Dowiesz się, jak przyciągnąć uwagę coraz bardziej znieczulonego na reklamę klienta, który „skanuje” wzorkiem, a nie czyta.
- Twój copywriting oprzesz na konkretnych badaniach skuteczności, a nie na intuicji.
- Poznasz gotowe do zastosowania przykłady skutecznego marketingu treści, które okazały się niezwykle skuteczne.
- Dowiesz się jak łączyć działania content marketingu z innymi kanałami takimi, jak social media oraz SEO, aby przełożyło się to na wymierne korzyści biznesowe.
- Nauczysz się jak pisać językiem „call to action” do klienta biznesowego, a jak do klienta indywidualnego – przykłady z różnych branż.
Zawartość kursu
- 4 godziny filmów szkoleniowych
- Ciekawe materiały merytoryczne
- Studia przypadków
- Praktyczne rekomendacje, przykłady i porady
- Extra materiały w każdym module
- Materiały do pobrania
- Kompendium wiedzy
- Certyfikat zaświadczający udział w kursie
- Prezentacje

Sylabus kursu
Prowadzący: Artur Maciorowski
- Jak dobrać nadawcę, temat i preheader mailingu, aby zmaksymalizować otwarcia? Najlepsze przykłady wraz z uzasadnieniem skuteczności.
- Zasady tworzenia skutecznego przekazu sprzedażowego w mailingach. Jak tworzyć treści, które skłonią klienta do zakupu?
- Jak pisać językiem „call to action” do klienta biznesowego, a jak do klienta indywidualnego – przykłady skutecznych mailingów z różnych branż.
- Jak „podkręcić” mailing, by przyciągnąć uwagę i skłonić użytkownika do działania – od presji czasu poprzez wycenę bonusów do „magicznych słów”?
- Mailing – krótki czy długi? Dużo tekstu i szczegółowy opis versus skondensowana informacja?
- W jaki sposób eksponować w mailingu oraz newsletterze zalety produktu/usługi umniejszając wagę ceny – techniki copywriterskie, które odciągają uwagę klienta od „bólu płacenia”?
- Jak planować treści w newsletterze przeznaczone do „podgrzania” klienta, których celem jest doprowadzenie potencjalnego klienta jak najbliżej pozytywnej decyzji zakupowej?
Prowadzący: Justyna Bakalarska
- Jak za pomocą content marketingu zwiększyć zasięgi na Facebooku za darmo lub z małym budżetem?
- Jakiego rodzaju język i treści lubią oraz angażują fanów? Jakich słów używać, by wywołać określoną akcję i klienta?
- Przykłady treści, które generują najwyższą konwersję na Facebooku, Instagramie, LinkedIn. Sprytne wskazówki dla firm z sektora B2B i B2C do zastosowania „od zaraz”.
- W jaki sposób skłonić użytkownika do zakupu lub pożądanej akcji? Przykłady skutecznych akcji na podstawie analizy kampanii reklamowych marek w 2018/2019 roku?
- Jak wykorzystać funkcję „Live” do promocji produktów i usług w social mediach? Co opłaca się publikować, aby zbudować relację z fanami?
- Które treści i formaty angażują mocniej – dłuższe czy krótsze?
- Jakie narzędzia pozwolą Ci poznać potrzeby Twoich odbiorców i dobrać najbardziej skuteczne komunikaty?
- Na czym polega recykling treści i w jaki sposób wykorzystać go w swojej strategii marketingu treści?
Prowadzący: Łukasz Rogala
- Jak w praktyce przeprowadzić audyt serwisu pod kątem SEO?
- Jak krok po kroku przygotować unikalny content, który premiuje Google i który wpłynie na poprawę rezultatów wyszukiwania?
- Jakie treści najlepiej sprawdziły się w 2018 r. – co zadziałało najlepiej na pozycję firm w wyszukiwarce
- Recenzje, komentarze i treści tworzone przez klientów/użytkowników – jak wpływają na pozycję strony www w wyszukiwarce Google
- Jak powinna wyglądać treść przyjazna robotom wyszukiwarek? Jak przygotować artykuł użyteczny zarówno dla użytkownika, jak i algorytmu?
- W jaki sposób analizować konkurencję w poszukiwaniu słów kluczowych?
- W jaki sposób pliki PDF mogą stać się doskonałym źródłem ruchu dla serwisu?
- Na jakie elementy warto zwrócić uwagę, aby przyciągnąć na swój serwis większą liczbę użytkowników?
Prowadzący

Artur specjalizuje się w tematach planowania działań marketingowych, a także w e-mail marfketingu. Pomaga różnym branżom uzyskiwać lepsze wyniki.


Jak przebiega nauka podczas kursu?
Najczęściej zadawane pytania
Czy udział w kursie daje jakieś uprawnienia zawodowe?
Nie, nie przyznajemy uprawnień zawodowych. Kurs ma charakter dokształcający. Pozwala poszerzyć i pogłębić wiedzę uczestnikom z danych obszarów tematycznych, korzystając z wiedzy najlepszych ekspertów.
Czy są jakieś terminy zjazdów stacjonarnych?
Nie, nie ma żadnego zjazdu stacjonarnego we wskazanym miejscu. Całość kursu opiera się na kształceniu online poprzez interaktywną platformę edukacyjną. Przystępując do kursu otrzymujesz wszystkie materiały, wykłady video, prezentacje w formie online.
Czy otrzymam certyfikat po zakończeniu kursu?
Tak, po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział i ukończenie kursu. Certyfikat jest dostępny w wersji cyfrowej do pobrania po ukończeniu kursu.
Co w przypadku jeżeli mam zaplanowany wyjazd urlopowy w trakcie trwania kursu?
Cała koncepcja kursu opiera się na kształceniu online. Taka forma szkolenia pozwala uczestnikom kształcić się w dogodnym dla nich czasie.