Dołącz do czytelników
Brak wyników

Gotowe schematy działania i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych.

Social Media Manager – to czasopismo szkoleniowe zawierające praktyczne lekcje, dzięki którym nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube’e i w innych mediach społecznościowych. Autorzy to praktycy, którzy od lat z powodzeniem realizują sprzedaż w kanałach social media. Social Media Manager to obowiązkowa lektura dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację i promocję w mediach społecznościowych.
5 numerów w roku
60 stron
21 numerów archiwalnych
Pomysły na kampanie w social mediach

Poznaj naszych autorów

Stałe działy

KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA

Dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.
czytaj przykładowy artykuł >>

SPRZEDAŻ W SOCIAL MEDIACH

Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu w ramach sprzedaży na portalach społecznościowych. Śledzimy najnowsze trendy, by nieustannie podsuwać aktualne metody i techniki marketingowe podnoszące efektywność działań marketingowych.
czytaj przykładowy artykuł >>

CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH

Krok po kroku wyjaśniamy jak tworzyć content marketing, który wzbudza zaangażowanie internautów i przekłada się na realne zyski.
czytaj przykładowy artykuł >>

INFLUENCER MARKETING

Podpowiadamy jak efektywnie współpracować z influencerami zwiększając sprzedaż w internecie, bez konieczności ponoszenia dużych wydatków.
czytaj przykładowy artykuł >>

LINKEDIN

Poznaj skuteczne rozwiązania. Dowiedz się, z jakich formatów reklamowych możesz skorzystać przy budowaniu świadomości marki, pozyskiwania zainteresowania czy konwersji.
czytaj przykładowy artykuł >>

YOUTUBE

Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wideo marketing, które pozwoli zwiększyć liczbę wyświetleń filmów i zainspiruje do kreacji angażujących treści podnoszących zasięg organiczny.
czytaj przykładowy artykuł >>

W najnowszym numerze

  • Cechy skutecznej reklamy na Facebooku
    Michał Szermelek
  • Efektywna komunikacja, czyli jak zacząć sprzedawać więcej w E-Commerce
    Konrad Chowratowicz
  • Wpływ zmian w systemie iOS 14 na reklamy i zagrożenia
    Norbert Korus
  • Kampania z influencerami – o jakie elementy zadbać, by prawidłowo ją przeprowadzić?
    Karolina Kumor
  • 10 znaków rozpoznawczych dobrego copywritera
    Aneta Beza

Może zainteresują Ciebie również

Magazyn Online Marketing
PR Manager
Nowa Sprzedaż
HR Business Partner