Kreacja – między reklamą a dziełem sztuki
Marki premium i luksusowe od zawsze słynęły ze wzmożonej ostrożności. Objawia się ona częstym zlecaniem badań, w tym marketingowych. Pojawienie się na Facebooku czy Instagramie to nie tylko szansa, ale też zagrożenie. Posiadanie wiedzy w postaci twardych danych ma je w pewnym stopniu zminimalizować oraz ułatwia opracowanie strategii i wytyczanie krótko- i długofalowych celów. Sukces często zależy od trafności określenia grupy docelowej i zaserwowania jej kreacji, która będzie zgodna z jej potrzebami, światopoglądem i uwarunkowaniami kulturowymi. Kreacja spełniająca powyższe kryteria będzie w stanie dotrzeć do właściwych odbiorców i zaangażować ich na tyle, że po pewnym czasie mogą oni wejść w posiadanie produktu oferowanego przez markę bądź stać się jej stałymi klientami.
POLECAMY
O czym należy zatem pamiętać przed rozpoczęciem procesu twórczego?
Kreacja powinna zawierać treści ważne dla czegoś/kogoś bądź z jakiegoś punktu widzenia – marki znające swoje grupy docelowe mają świadomość, jakich oczekują one komunikatów. W tym przypadku istotny jest rodzaj sprzedażowy lub wizerunkowy. Podobnie równie ważny jest charakter, np. informacyjn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!