W bieżącym wydaniu znajdziesz m. in. następujące tematy:

(Kliknij, by rozwinąć listę tematów)
  • Surdotyflologopedia jako strukturalna subdyscyplina logopedii – kluczowe zadania i wyzwania
    Marzenna Zaorska
  • Wsparcie osób z równoczesną słuchowo-wzrokową niepełnosprawnością, ze szczególnym uwzględnieniem pola komunikacji – perspektywa asystenta osoby niepełnosprawnej
    Anna Jurkowska
  • Wybrane narzędzia diagnozy sfery komunikacji dzieci z równoczesną słuchowo-wzrokową niepełnosprawnością
    Marzenna Zaorska

Wybierz wersję dla siebie i czytaj, jak lubisz:

Prenumerata
PREMIUM
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
  • 5 papierowych oraz elektronicznych wydań
  • Nieograniczony – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
Prenumerata
CYFROWA
zł netto / rok*
zł brutto / rok*
zł netto / rok
zł brutto / rok
  • 5 elektronicznych wydań
  • 5 papierowych wydań
  • Nieograniczony – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
Cena prenumeraty nie zawiera kosztów wysyłki. Koszty wysyłki zostaną obliczone po dodaniu produktu do koszyka. Opłata doliczona jednorazowo.
Jeśli chcesz zamówić prenumeratę z dostawą poza terytorium Polski, napisz na zagranica@forum-media.pl

Dlaczego prenumerata to dobry pomysł?

Bo to wygodne
Nigdzie nie musisz wychodzić, tylko wygodnie czekasz w domu – wydanie papierowe będzie czekało w Twojej skrzynce, a elektroniczne na portalu internetowym czasopisma.
Bo nie musisz pamiętać o przedłużaniu
Prenumerata jest autoodnawialna na kolejny rok, więc nie musisz martwić się o ciągłość dostępu do czasopisma.
Bo jest na czasie
Najnowsze branżowe trendy. Wskazujemy nowości podnoszące skuteczność promocji w kanałach online.
Bo oszczędzasz!
Gwarantujemy Ci zniżki na konferencje, wydarzenia organizowane przez redakcję czasopisma.
Bo tworzą go pasjonaci
Piszą dla Ciebie tylko praktycy, którzy z powodzeniem realizują sprzedaż w kanałach social media.
Bo jest praktyczny
Znajdziesz tu praktyczne lekcje, dzięki którym nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube’e i w innych mediach społecznościowych.

Magazyn oczami czytelników