Gotowe schematy działania i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych.
Social Media Manager – to czasopismo szkoleniowe zawierające praktyczne lekcje, dzięki którym nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube’e i w innych mediach społecznościowych. Autorzy to praktycy, którzy od lat z powodzeniem realizują sprzedaż w kanałach social media. Social Media Manager to obowiązkowa lektura dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację i promocję w mediach społecznościowych.
5 numerów w roku
60 stron
31 numerów archiwalnych
Pomysły na kampanie w social mediach
Stałe działy
KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA
Dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.
czytaj przykładowy artykuł >>SPRZEDAŻ W SOCIAL MEDIACH
Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu w ramach sprzedaży na portalach społecznościowych. Śledzimy najnowsze trendy, by nieustannie podsuwać aktualne metody i techniki marketingowe podnoszące efektywność działań marketingowych.
czytaj przykładowy artykuł >>CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Krok po kroku wyjaśniamy jak tworzyć content marketing, który wzbudza zaangażowanie internautów i przekłada się na realne zyski.
czytaj przykładowy artykuł >>INFLUENCER MARKETING
Podpowiadamy jak efektywnie współpracować z influencerami zwiększając sprzedaż w internecie, bez konieczności ponoszenia dużych wydatków.
czytaj przykładowy artykuł >>Poznaj skuteczne rozwiązania. Dowiedz się, z jakich formatów reklamowych możesz skorzystać przy budowaniu świadomości marki, pozyskiwania zainteresowania czy konwersji.
czytaj przykładowy artykuł >>YOUTUBE
Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wideo marketing, które pozwoli zwiększyć liczbę wyświetleń filmów i zainspiruje do kreacji angażujących treści podnoszących zasięg organiczny.
czytaj przykładowy artykuł >>
W najnowszym numerze
Sztuczna inteligencja oficjalnie wkroczyła do wielu dziedzin życia, w tym do marketingu. Moda na sztuczną inteligencję opanowuje naszą rzeczywistość, przypominając śniegową kulę, która nieustannie toczy się i powiększa coraz bardziej. Jak grzyby po deszczu pojawiają się kolejne narzędzia oparte na AI, które znajdują swoje zastosowanie prawie w każdej dziedzinie życia. Prekursorem tego „AI boomu” był niewątpliwie ChatGPT. Stwarza on nie tylko nadzieję na poprawę jakości naszej pracy, ale również obawy o sens ludzkiego potencjału. Czy faktycznie mamy powody do obaw? A może wręcz przeciwnie?