
Poznaj magazyn
Social Media Manager
Czasopismo szkoleniowe zawierające praktyczne lekcje, dzięki którym nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube’e i w innych mediach społecznościowych
Piszą dla Ciebie tylko praktycy, którzy z powodzeniem realizują sprzedaż w kanałach social media.
Social Media Manager to obowiązkowa lektura dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację i promocję w mediach społecznościowych.
• 5 numerów w roku
• 64 strony w każdym numerze
• Format: A4
• Treści podane w czytelny i jasny sposób
• Najbardziej aktualne infografiki
Stałe działy
FIRMA W SOCIAL MEDIACH
Przybliżamy najnowsze trendy komunikacji online w mediach społecznościowych. Zbieramy najciekawsze rozwiązania wdrożone w różnych firmach i podpowiadamy jak dostosować je do swoich potrzeb.
KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA
Dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.
FACEBOOK MARKETING
Podpowiadamy jak wykorzystać potencjał marketingowy Facebook’a, podnosząc skuteczność działań reklamowych.
REKLAMA W SOCIAL MEDIACH
Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu w ramach reklamy na portalach społecznościowych. Śledzimy najnowsze trendy, by nieustannie podsuwać aktualne metody i techniki marketingowe podnoszące efektywność działań marketingowych.
CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH
Krok po kroku wyjaśniamy jak tworzyć content marketing, który wzbudza zaangażowanie internautów i przekłada się na realne zyski.
RAPORTY
Omawiamy branżowe raporty pomagając dostosować działania online do rynkowych realiów.
INFLUENCER MARKETING
Podpowiadamy jak efektywnie współpracować z influencerami zwiększając sprzedaż w internecie, bez konieczności ponoszenia dużych wydatków.
NARZĘDZIA SOCIAL MEDIA MANAGERA
Proponujemy gotowe schematy działań oraz przedstawiamy najnowsze narzędzia i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych. Dzięki nim podniesiesz swoje kwalifikacje zawodowe i realnie wpłyniesz na swoją karierę.
Doradzamy jak zadbać o reputację w sieci i zoptymalizować działania na biznesowo-zawodowym portalu, by skutecznie kreować markę, zwiększać sprzedaż i pozyskiwać leady.
WIDEO MARKETING
Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wideo marketing, które pozwoli zwiększyć liczbę wyświetleń filmów i zainspiruje do kreacji angażujących treści podnoszących zasięg organiczny.
Podpowiadamy jak pisać by angażować fanów przez krótkie, ale efektywne tweety budujące zasięgi.
NA CZASIE
Śledzimy branżowe trendy. Wskazujemy nowości podnoszące skuteczność promocji w kanałach online.
W najnowszym numerze m.in.:

- CONTENT MARKETING
Jak wykorzystać storytelling w social media marketingu?
Piotr Kaleta
- CONTENT MARKETING
Jak dopasować content do grupy docelowej? Webinar, infografika, poradnik, wideo – zalety oraz wady
Kinga Zehne
- CONTENT MARKETING
Osiem sposobów, by uwieść klienta kreatywnym copy
Wiesław Teofilak
- FACEBOOK MARKETING
Grupa na Facebooku jako narzędzie budowania marki – case study
Katarzyna Cena-Pietrak
- FIRMA W SOCIAL MEDIACH
Marka osobista – jak kreatywnie wypromować profil w social mediach?
Danuta Rolinger-Bednarska
- ANALITYKA W SOCIAL MEDIACH
YouTube w liczbach – statystyki, o których mogłeś nie wiedzie
Michał Szermelek
- KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIACH
O moderacji od A do Z, czyli jak dobrze zacząć, aby nie skończyć źle?
Marta Michalska
- STRATEGIA W SOCIAL MEDIACH
Pięć kroków do skutecznego prowadzenia bloga (cz. 1)
Marta Muszyńska
- LINKEDIN
Nowości na LinkedInie – co warto o nich wiedzieć?
Agnieszka Pająk
- SPRZEDAŻ W SOCIAL MEDIACH
Social media (nie) sprzedają – czyli jak przejść z kampanii wizerunkowych na kampanie sprzedażowe
Bartosz Paczyński
Piszą dla Was m.in.:
NIE KUPUJ W CIEMNO!
Sprawdź czego nauczyliśmy do tej pory naszych Czytelników:
- 25 kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku
- Jak poprawnie wybrać cel reklamy na Facebooku i skutecznie dotrzeć do nowych klientów?
- Jak zaplanować budżet i harmonogram reklamy na Facebooku?
- Jak zaprojektować skuteczną kreację do reklamy w mediach społecznościowych?
- Jak na bieżąco optymalizować kampanie promocyjne na Facebooku?
- W jaki sposób poszukać grup docelowych poza własną stroną www?
- Jak docierać do osób, które nawet nie były na Twojej www?
- Jak wykorzystać nowe możliwości targetowania reklam na Facebooku i Instagramie?
- Jakie narzędzia pozwolą zaoszczędzić mnóstwo czasu podczas zarządzania kanałami social media?
- Jak współpracować z influencerami oraz na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii?
- W jaki sposób zwiększyć liczbę wyświetleń filmów oraz poprawić ich pozycję w wyszukiwarce YouTube?
- Jak mierzyć efektywność działań w serwisie YouTube?
- Jakie narzędzia komunikacji z klientem dobrać w zależności od etapu procesu zakupowego?
- Jak optymalizować konwersję działań content marketingowych?
- Jakie podjąć kroki, aby zacząć sprzedawać i pozyskiwać leady na LinkedIn?
- Czym jest segmentacja grupy odbiorców na Facebooku?
- Jak pisać treści, aby zaangażować użytkowników na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn?
- Jak sprawdzić, czy informacje z Audience Insights można zastosować w Facebook Ads?
- Jak skonfigurować transmisję LIVE, aby zwiększyć zasięg organiczny?
- Jak wykorzystać potencjał Snapchata i ominąć jego ograniczenia?
-
... i wiele więcej! Pozornie trudne i skomplikowane pojęcia tłumaczymy w przystępny sposób metodą „krok po kroku”.
Wersja cyfrowa

Archiwum artykułów
Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie.
Łatwe wyszukiwanie treści
Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.
Dostęp zawsze i wszędzie
Czasopismo możecie wygodnie przeglądać na tablecie oraz smartfonie, a dostęp do nowego numeru uzyskujecie na kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej.