Dołącz do czytelników
Brak wyników

Poznaj magazyn

Social Media Manager

Czasopismo szkoleniowe zawierające praktyczne lekcje, dzięki którym nauczysz się prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, YouTube’e i w innych mediach społecznościowych

Piszą dla Ciebie tylko praktycy, którzy z powodzeniem realizują sprzedaż w kanałach social media.

Social Media Manager to obowiązkowa lektura dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację i promocję w mediach społecznościowych.

• 5 numerów w roku
• 64 strony w każdym numerze
• Format: A4
• Treści podane w czytelny i jasny sposób
• Najbardziej aktualne infografiki

Stałe działy

 

FIRMA W SOCIAL MEDIACH

Przybliżamy najnowsze trendy komunikacji online w mediach społecznościowych. Zbieramy najciekawsze rozwiązania wdrożone w różnych firmach i podpowiadamy jak dostosować je do swoich potrzeb.

KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA

Dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.

FACEBOOK MARKETING

Podpowiadamy jak wykorzystać potencjał marketingowy Facebook’a, podnosząc skuteczność działań reklamowych.

REKLAMA W SOCIAL MEDIACH

Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu w ramach reklamy na portalach społecznościowych. Śledzimy najnowsze trendy, by nieustannie podsuwać aktualne metody i techniki marketingowe podnoszące efektywność działań marketingowych.

CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH

Krok po kroku wyjaśniamy jak tworzyć content marketing, który wzbudza zaangażowanie internautów i przekłada się na realne zyski.

RAPORTY

Omawiamy branżowe raporty pomagając dostosować działania online do rynkowych realiów.

INFLUENCER MARKETING

Podpowiadamy jak efektywnie współpracować z influencerami zwiększając sprzedaż w internecie, bez konieczności ponoszenia dużych wydatków.

NARZĘDZIA SOCIAL MEDIA MANAGERA

Proponujemy gotowe schematy działań oraz przedstawiamy najnowsze narzędzia i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych. Dzięki nim podniesiesz swoje kwalifikacje zawodowe i realnie wpłyniesz na swoją karierę.

LINKEDIN

Doradzamy jak zadbać o reputację w sieci i zoptymalizować działania na biznesowo-zawodowym portalu, by skutecznie kreować markę, zwiększać sprzedaż i pozyskiwać leady.

WIDEO MARKETING

Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wideo marketing, które pozwoli zwiększyć liczbę wyświetleń filmów i zainspiruje do kreacji angażujących treści podnoszących zasięg organiczny.

TWITTER

Podpowiadamy jak pisać by angażować fanów przez krótkie, ale efektywne tweety budujące zasięgi.

NA CZASIE

Śledzimy branżowe trendy. Wskazujemy nowości podnoszące skuteczność promocji w kanałach online.

W kolejnym numerze m.in.:

 
  • FIRMA W SOCIAL MEDIACH:
    • Jak monitorować konkurencję w mediach społecznościowych – sposoby i narzędzia social media managera.
  • CONTENT W SOCIAL MEDIACH
    • Jeżeli nie clickbait, to... – jak publikować angażujące posty na Facebooku?
    • 10 mitów na temat Facebooka i Instagrama – cała prawda o zasięgach, algorytmie i publikacji postów.
  • REKLAMA W SOCIAL MEDIACH
    • TOP 5 nieoczywistych strategii targetowania reklamy na Facebooku.
    • Analiza kampanii reklamowej na FB krok po kroku – Facebook Insights dla zaawansowanych.
    • ROI w social mediach – co i jak mierzyć w komunikacji organicznej, płatnej i wirusowej?
  • WIDEO MARKETING
    • TOP7 inspirujących kanałów na YouTube – B2C i B2B.
    • Social Media Stories od A do Z – jak w pełni wykorzystać stories w komunikacji?
  • MARKA OSOBISTA W SOCIAL MEDIACH
    • Personal Branding w social mediach – jak budować markę osobistą?

Piszą dla Was m.in.:

 

NIE KUPUJ W CIEMNO!
Sprawdź czego nauczyliśmy do tej pory naszych Czytelników:

 
  • 25 kreatywnych pomysłów na angażujące posty na Facebooku
  • Jak poprawnie wybrać cel reklamy na Facebooku i skutecznie dotrzeć do nowych klientów?
  • Jak zaplanować budżet i harmonogram reklamy na Facebooku?
  • Jak zaprojektować skuteczną kreację do reklamy w mediach społecznościowych?
  • Jak na bieżąco optymalizować kampanie promocyjne na Facebooku?
  • W jaki sposób poszukać grup docelowych poza własną stroną www?
  • Jak docierać do osób, które nawet nie były na Twojej www?
  • Jak wykorzystać nowe możliwości targetowania reklam na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie narzędzia pozwolą zaoszczędzić mnóstwo czasu podczas zarządzania kanałami social media?
  • Jak współpracować z influencerami oraz na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii?
  • W jaki sposób zwiększyć liczbę wyświetleń filmów oraz poprawić ich pozycję w wyszukiwarce YouTube?
  • Jak mierzyć efektywność działań w serwisie YouTube?
  • Jakie narzędzia komunikacji z klientem dobrać w zależności od etapu procesu zakupowego?
  • Jak optymalizować konwersję działań content marketingowych?
  • Jakie podjąć kroki, aby zacząć sprzedawać i pozyskiwać leady na LinkedIn?
  • Czym jest segmentacja grupy odbiorców na Facebooku?
  • Jak pisać treści, aby zaangażować użytkowników na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn?
  • Jak sprawdzić, czy informacje z Audience Insights można zastosować w Facebook Ads?
  • Jak skonfigurować transmisję LIVE, aby zwiększyć zasięg organiczny?
  • Jak wykorzystać potencjał Snapchata i ominąć jego ograniczenia?
    ... i wiele więcej! Pozornie trudne i skomplikowane pojęcia tłumaczymy w przystępny sposób metodą „krok po kroku”.

Wersja cyfrowa

 

Archiwum artykułów

Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych wydań magazynu podany w przyjaznej formie.

Łatwe wyszukiwanie treści

Słowa kluczowe oraz wyszukiwarka ułatwią Ci szybkie znalezienie artykułów i materiałów dotyczących interesujących Cię zagadnień.

Dostęp zawsze i wszędzie

Czasopismo możecie wygodnie przeglądać na tablecie oraz smartfonie, a dostęp do nowego numeru uzyskujecie na kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej.

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Ekonomiczna

 

Cena roczna

197 zł netto

+ koszty wysyłki: 25,00 zł netto (jednorazowa opłata za wysyłkę wszystkich kolejnych numerów czasopisma)

 
  • 5 numerów czasopisma w wersji papierowej

    Magazyn Social Media Manager to prawdziwy, rzetelny kurs promocji w mediach społecznościowych! Od podstaw po zaawansowane możliwości.

  • Roczny dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej

      

  • Zniżki w prestiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez redakcję

      

Nowy wariant

Online

 

Cena roczna

247 zł netto

brak kosztów wysyłki

 
  • 5 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • 5 numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez redakcję

      

 

Najczęściej wybierana

Premium

 

Cena roczna

287 zł netto

+ koszty wysyłki: 25,00 zł netto (jednorazowa opłata za wysyłkę wszystkich kolejnych numerów czasopisma)

 
  • 5 numerów czasopisma w wersji drukowanej

    Magazyn Social Media Manager to prawdziwy, rzetelny kurs promocji w mediach społecznościowych! Od podstaw po zaawansowane możliwości.

  • Roczny dostęp do archiwalnych numerów czasopisma w wersji elektronicznej

  • Dostęp do nowego numeru czasopisma kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej

      

  • Zniżki w prestiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez redakcję

      

Dołącz do grona stałych Czytelników magazynu Social Media Manager i miej pewność, że żadna lekcja Cię nie ominie!