Pokolenie Z kocha content wideo! Jak dotrzeć do młodych odbiorców?

Otwarty dostęp Wideo marketing

Każda generacja konsumuje treści wideo w odmienny sposób. Dla niektórych filmy w sieci to przede wszystkim źródło wiedzy, a dla innych codzienność oraz sposób na wypełnienie czasu wolnego. Dlaczego dywersyfikacja treści wideo i dobranie odpowiednich kanałów komunikacji są tak ważne? Z tego artykułu dowiesz się, jak dotrzeć do najmłodszej grupy użytkowników, na jakich platformach działać oraz na jakie formaty stawiać.

Kim są osoby z pokolenia Z?

Tytułowe pokolenie Z to osoby, które przyszły na świat po 1995 roku. Urodziły się one w świecie, w którym cyfryzacja jest codziennością. Spędzają online więcej czasu niż inne pokolenia. Nie obawiają się innowacji. Reprezentują wysoką siłę nabywczą, z czego największe wydatki przeznaczają na modę i produkty luksusowe. Cenią sobie wysoką jakość oraz marki angażujące się w kwestie społeczne czy środowiskowe. Uwielbiają media społecznościowe, a ich uwaga skupia się na platformach, na których rządzi wideo. 
O tym pokoleniu jest głośno i jest ono ważne dla brandów, ponieważ osoby do niego należące stanowią przyszłość światowej gospodarki. Ich preferencje zakupowe powoli zmieniają handel. Cechą charakterystyczną tej grupy jest fakt, że przedstawiciele pokolenia Z szukają potwierdzenia swoich decyzji zakupowych u innych. Według raportu Accenture 65% z nich konsultuje dokonanie zakupu z rodziną lub bliskimi, 64% kieruje się recenzjami umieszczonymi przez innych użytkowników w internecie, a 54% pyta o opinię znajomych. W większości kupują online oraz przywiązują dużą wagę do tego, aby mieć dany produkt przed innymi, możliwie jak najszybciej, dlatego podjęcie decyzji o zakupie nie zajmuje im dużo czasu. Komunikację dostosowaną do tej generacji powinny w szczególności wdrożyć marki z branży technologicznej, mod...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy