Dział: Wideo marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak polubić siebie przed kamerą, gdy nie jest się celebrytą?

Pracujesz jako trener, mały przedsiębiorca lub ekspert od sprzedaży? Nie wiem, czy wiesz, że żeby klient od Ciebie kupił, potrzebuje Cię zobaczyć. Wiem, iż możesz mieć produkt, który sam się sprzedaje dzięki marketingowi. Niemniej jednak, nawet w tym wypadku warto wykorzystać materiały wideo.

Czytaj więcej

Pokolenie Z kocha content wideo! Jak dotrzeć do młodych odbiorców?

Każda generacja konsumuje treści wideo w odmienny sposób. Dla niektórych filmy w sieci to przede wszystkim źródło wiedzy, a dla innych codzienność oraz sposób na wypełnienie czasu wolnego. Dlaczego dywersyfikacja treści wideo i dobranie odpowiednich kanałów komunikacji są tak ważne? Z tego artykułu dowiesz się, jak dotrzeć do najmłodszej grupy użytkowników, na jakich platformach działać oraz na jakie formaty stawiać.

Czytaj więcej

Mierzenie realnego wpływu internetowej reklamy wideo na Twoją markę

Profesjonalna reklama wideo na YouTube to niemała inwestycja. Pomysł, scenariusz, produkcja i dystrybucja – wszystkie te etapy składają się na finalny, konkretny koszt. Przygotowując kampanię wideo, chciałoby się mieć zatem pewność, w jaki sposób przełoży się ona na, oczywiście korzystne dla naszej marki, efekty. Mierzenie standardowych wskaźników wideo, informujących o tym, jak użytkownicy zareagowali na reklamę – np. liczby lub współczynnika obejrzeń – może być więc niewystarczające. Poznaj narzędzia, dzięki którym zmierzysz realny wpływ internetowej reklamy wideo na Twoją markę!

Czytaj więcej

Montaż i edycja wideo – od czego zacząć?

Wszystko wskazuje na to, że najbliższe lata w digital marketingu zdominuje wideo. Co zrobić, aby nie pozostać w tyle za konkurencją? Artykuł prezentuje sam proces oraz porady związane z edycją filmów. Przedstawione wskazówki są uniwersalne i mają zastosowanie do każdej produkcji wideo oraz programu edycyjnego.

Czytaj więcej

Wszystko, co musisz wiedzieć o YouTube Ads

Kiedy myślimy o emisji reklamy w social mediach, pierwszą platformą, jaka przychodzi nam do głowy, zazwyczaj jest Facebook. To tam większość marek wydaje swoje budżety na reklamę social mediową. Jednak jeżeli nośnikiem naszego przekazu jest wideo, najpierw powinniśmy zastanowić się, czy to nie YouTube powinien być pierwszym wyborem.

Czytaj więcej

Jak tworzyć atrakcyjne wideo z poziomu smartfona – praktyczny poradnik od A do Z

Materiały wideo cieszą się ogromną popularnością w sieci, a ich rola w komunikacji będzie bez wątpienia zyskiwać na znaczeniu. Chcąc wykorzystać potencjał tego formatu, warto zapoznać się ze wskazówkami, jak to robić, by za pomocą podstawowego sprzętu tworzyć atrakcyjny (oglądany do końca) materiał, który skutecznie sprzedaje Twój produkt.

Czytaj więcej

Satysfakcjonujące wideo na Instagramie. Czy ten trend zostanie z nami na dłużej?

Wyobraź sobie lśniący, płynny lukier powoli wylewany na tort, morskie fale uderzające z powtarzalną częstotliwością o brzeg, charakterystyczny dźwięk, który słyszysz, gdy w skupieniu rysujesz ołówkiem po kartce. W tych czynnościach jest zdecydowanie coś relaksującego i w pewnym stopniu… dziwnie satysfakcjonującego. Przed Tobą nowa kategoria wideo, które może zdominować media społecznościowe.

Czytaj więcej

Siedem powodów, dla których warto być z marką na TikToku

Wszyscy wiemy, że współczesny klient ma coraz większą niechęć do narzucających się i natrętnych reklam. Co więcej, jest otoczony masą komunikatów, z których musi wybrać to, co jest dla niego ważne. W tej sytuacji marki i marketerzy walczą przede wszystkim o atencję (uwagę) odbiorcy, a jeszcze bardziej doceniają jego zaangażowanie w „świat” i przekaz marki. Przejście od tradycyjnych reklam przez storytelling do tworzenia treści (tzw. content marketing) daje markom szansę na bycie zauważonym w morzu komunikatów.

Czytaj więcej

Sześć kategorii, jedenaście tysięcy różnic, czyli jak poruszać się pewnie w youtube’owym świecie?

Każda kategoria na YouTubie rządzi się zupełnie innymi prawami, a świadomość rozbieżności „ilościowych” występujących między nimi jest kluczowa zarówno przy dobieraniu youtuberów do współpracy, wyznaczaniu odpowiednich wskaźników efektywności (KPI), jak i finalnej ewaluacji efektów. Przyjrzyjmy się sześciu youtube’owym kategoriom i prześledźmy jedenaście tysięcy różnic, o których każdy marketer wiedzieć powinien!

Czytaj więcej

Dlaczego reklamy w TV stają się passe? O sile video contentu w social mediach

Według raportu PwC w roku 2020 wydatki na reklamę w TV i internecie w Polsce mają się zrównać! Kiedy media społecznościowe stały się realną alternatywą reklamową dla TV? Trudno powiedzieć. Był (i cały czas jest) to proces rozłożony intensywnie w ciągu ostatnich lat. Wszelkie badania pokazują, że tendencja ta będzie się pogłębiać. Największy na to wpływ ma rozwój przeróżnych form wideo. Badanie przeprowadzone przez Cisco jest bezlitosne dla pozostałych form komunikacji: za rok wideo będzie stanowić aż 80% całego ruchu internetowego, a przeciętny konsument na świecie spędzi ok. 84 minuty dziennie na jego oglądaniu. To o 20 minut więcej niż w 2017 r. Reklamy wideo na Facebooku czy YouTube są już nie tylko kolejnym kanałem promocji dla reklamodawców, ale także poważnym zagrożeniem i, być może, gwoździem do trumny dla tradycyjnych spotów telewizyjnych.

Czytaj więcej

TOP7 inspirujących kanałów na YouTube

Na rynku znajdziemy wiele magazynów branżowych (takich jak ten), portali i blogów pełnych informacji, porad czy case studies z zakresu marketingu. Zarówno te dobrze znane tytuły, jak 
i mniej popularne media są doskonałym źródłem wiedzy i inspiracji dla osób pracujących w reklamie, oraz miłośników tematu, którzy nie są z nim związani zawodowo. Obok przyjmowania dużej dawki wiedzy teoretycznej warto też korzystać z metody obserwacji. W tym wypadku nasza uwaga powinna być skupiona wokół ludzi, którzy żyją ze skutecznej komunikacji, efektywnego angażowania i budowania lojalnej społeczności. Gdzie ich znaleźć? Oczywiście na YouTube! 

Czytaj więcej

Wideomarketing – jak okiełznać algorytm na YT i zwiększyć oglądalność filmów na swoim kanale?

Jak często zdarza Ci się wrzucić film na swój kanał YouTube i kilka dni później drapać się po głowie, zadając sobie pytanie: „Co zrobiłem nie tak”? Czyżby zamiast tysięcy wyświetleń pod filmem słychać było tylko odgłos świerszczy? Jeśli ta sytuacja wydaje Ci się znajoma, warto przeczytać ten tekst.  Damy Ci trzy, niezwykle praktyczne wskazówki, które raz na zawsze pomogą uniknąć stresu przy publikacji materiałów wideo w drugim największym serwisie społecznościowym na świecie. Za większością niepowodzeń na YouTube odpowiada nasza niewiedza na temat działania algorytmów. Ten artykuł pozwoli Ci lepiej zrozumieć, jak one działają i wykorzystać tę wiedzę w działaniach wideomarketingowych.
 

Czytaj więcej