Dział: Otwarty dostęp

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Budowanie marki osobistej

Kształtowanie marki osobistej to proces, który stał się kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu i społeczeństwa. Dzięki rozwojowi mediów społecznościowych i dostępowi do informacji, budowanie swojej unikatowej marki stało się bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej. 
Z drugiej strony, rozwój ten przyczynił się do coraz większego problemu z kreowaniem oryginalności. W rozmowie z redakcją rozwiązaniem tego problemu dzieli się Michał Kanarkiewicz.

Czytaj więcej

#PowiedzCześć Różnorodności! Takiej kampanii jeszcze nie było!

Warszawski Marriott, dworce główne w Krakowie, Poznaniu i Katowicach, Hanza Tower w Szczecinie – to tylko niektóre z miejsc, w których mogliśmy zobaczyć kampanię społeczną #PowiedzCześćRóżnorodności. Już raz gościła również na łamach „HR Business Partner”. Na czym polega kampania? Do kogo jest skierowana? Co dzięki niej udało się osiągnąć? 

Czytaj więcej

Klientocentryczne podejście do obszarów biznesowych

Wminionym roku fiskalnym 2023 dostarczyliśmy do klientów 2 mln paczek, co pozwoliło osiągnąć 30-proc. udział kanału online w całości naszych przychodów – informuje Aneta Gil, Liderka ds. Komunikacji Zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce, w rozmowie z Januszem Mincewiczem.

Czytaj więcej

Employee Advocacy – jak organicznie zwiększać zasięgi marki dzięki wsparciu pracowników?

Employee Advocacy to obszar, który w ciągu ostatnich lat zyskuje na znaczeniu. Wszystko za sprawą autentyczności, która na stałe weszła do grona kluczowych wartości komunikowanych przez marki.

Czytaj więcej

O biznesie na światowym poziomie. Impact’23 coraz bliżej

Już w maju biznesowe i technologiczne serce świata będzie bić nie w Nowym Jorku czy Londynie, ale w Poznaniu. To w stolicy Wielkopolski będziemy dyskutować o odpowiedzialnym biznesie, potrzebach świata, technologiach, ekonomii i polityce. Przed nami jedno z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-ekonomicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przyjrzyjmy się szczegółom agendy.

Czytaj więcej

Impact’23 zapowiada się imponująco. 10-11 maja w Poznaniu wystąpią najlepsi światowi mówcy i liderzy biznesu.

Najbardziej rozpoznawalni mówcy w kraju i na świecie z Nassimem Talebem i Natalie Portman na czele, 7 scen, ponad 500 speakerów, 23 ścieżek tematycznych, warsztaty dla liderów biznesu i konkurs dla startupów z Polski wspierany przez Sebastiana Kulczyka i Puls Biznesu – to plan na dwa dni Impact’23, najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju 2023 r. odbędzie się w Poznaniu.

Czytaj więcej

Twoja marka w social mediach - budowanie wizerunku

Działania marketingowe online w dużej mierze skupiają się na mediach społecznościowych. To właśnie te platformy umożliwiają podejmowanie interakcji z odbiorcami, co ma ogromne znaczenie w kontekście budowania pozytywnego wizerunku marki. Zobacz jakie działania w social mediach możesz podjąć, aby zwiększyć zainteresowanie Twoją marką i zbudować wizerunek eksperta w swojej dziedzinie!

Czytaj więcej

Weź udział w bezpłatnym spotkaniu online „Wirtualna Asysta - zawód przyszłości?”

Zapraszamy do zapisów na bezpłatne wydarzenie „Wirtualna Asysta – zawód przyszłości? Jak zacząć świadczyć takie usługi i zarabiać dobre pieniądze”, które odbędzie się już 7 grudnia br. o godz. 10:00 online.

Czytaj więcej

7 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w strategii obsługi klienta

Według danych serwisu Statista sieci społecznościowe mają około 3,96 miliarda użytkowników, a przewiduje się, że liczba ta osiągnie 4,41 miliarda w 2025 roku. Co więcej, 86% tych użytkowników mediów społecznościowych śledzi co najmniej jedną markę na platformach.

Czytaj więcej

Zapraszamy do udziału w bezpłatnych spotkaniach online z cyklu IMOK Future of Skills

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”.

Czytaj więcej

TikTok: 8 rzeczy, o których powinien wiedzieć każdy marketer

Mimo różnych opinii sceptyków, TikTok wciąż zyskuje na popularności. Platforma na dobre zadomowiła się w świecie social mediów i nie jest to przelotny trend, na co wskazują jej statystyki. Coraz więcej więc marek, oprócz klasycznego prowadzania działań na Facebooku, Instagramie czy YouTubie, decyduje się na działania również na TikToku. W tym artykule przedstawiam najważniejsze fakty i wskazówki, o których powinien wiedzieć każdy marketer, który chce z powodzeniem działać na tej platformie.

Czytaj więcej

Jak skutecznie prowadzić komunikację B2B na Linkedin w 2022 r.?

Większość dużych i małych firm rozumie potrzebę obecności w social mediach. Profile na Facebooku oraz Instagramie posiadają zarówno duże korporacje, jak i jednoosobowe działalności gospodarcze. Nic dziwnego, w końcu, jak wynika z danych Hootsuite, z tych dwóch platform korzysta w Polsce odpowiednio 89% i 60% użytkowników internetu w wieku od 16 do 64 lat.

Czytaj więcej