Dział: Otwarty dostęp

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Zapraszamy do Świata HyperGram: Innowacyjna reklama Tork

Tork, marka firmy Essity, światowy lider branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartowała 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum handlowo-usługowe Westfield Arkadia. Kampania jest efektem współpracy Tork z Disturbed Media Group.

Czytaj więcej

Ruszyła sprzedaż biletów na Konferencję GIRLBOSSKIE

Rusza kolejna 4 edycja Konferencji online GIRLBOSSKIE, czyli warsztaty, prelekcje, wywiady oraz panele dyskusyjne online o tym, jak sprzedawać i wypromować swoje produkty w sieci. To wyjątkowa okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę od doświadczonych prelegentów, którzy podzielą się swoimi sukcesami i tajemnicami biznesowymi.

Czytaj więcej

Optymalizacja procesów wysyłkowych dla Twojej firmy: fakty i mity

Optymalizacja procesów wysyłkowych może wydawać się tajemnicą pełną mitów i niejasności. Czy jest skomplikowana? Czy naprawdę poprawia efektywność? Czy jest niepotrzebna dla małych firm? W tym artykule rozwiewamy te wątpliwości, przybliżając fakty i mity związane z optymalizacją procesów wysyłkowych. Dowiedz się, jak taka optymalizacja może przynieść korzyści Twojej firmie, niezależnie od jej wielkości.

Czytaj więcej

Pozycjonowanie stron w Google - opłacalność i efektywność promowanie w wyszukiwarkach

Obecnie Internet stał się głównym źródłem informacji dla milionów użytkowników na całym świecie, a algorytmy Google’a stale się zmieniają, próbując dostarczyć każdemu jak najbardziej trafnych i potrzebnych informacji. Widoczność w wyszukiwarkach jest więc kluczowa dla każdej firmy. Sprawdź, dlaczego warto pozycjonować strony w Google.

Google, będąc najpopularniejszą wyszukiwarką, oferuje przedsiębiorstwom unikalną szansę na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron w Google nie jest już opcją, ale koniecznością dla tych, którzy pragną zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku. Sprawdźmy więc, jak ważna, opłacalna oraz efektywna jest strategia promowania stron internetowych w Google. Zobacz jak istotną rolę odgrywa w działaniach marketingowych każdego biznesu.

Czytaj więcej

Znaczenie wyszukiwarek w sprzedaży internetowej

Z dr. hab. Tymoteuszem Doligalskim, prof. SGH, rozmawia Janusz Mincewicz.

Czytaj więcej

Budowanie marki osobistej

Kształtowanie marki osobistej to proces, który stał się kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu i społeczeństwa. Dzięki rozwojowi mediów społecznościowych i dostępowi do informacji, budowanie swojej unikatowej marki stało się bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej. 
Z drugiej strony, rozwój ten przyczynił się do coraz większego problemu z kreowaniem oryginalności. W rozmowie z redakcją rozwiązaniem tego problemu dzieli się Michał Kanarkiewicz.

Czytaj więcej

#PowiedzCześć Różnorodności! Takiej kampanii jeszcze nie było!

Warszawski Marriott, dworce główne w Krakowie, Poznaniu i Katowicach, Hanza Tower w Szczecinie – to tylko niektóre z miejsc, w których mogliśmy zobaczyć kampanię społeczną #PowiedzCześćRóżnorodności. Już raz gościła również na łamach „HR Business Partner”. Na czym polega kampania? Do kogo jest skierowana? Co dzięki niej udało się osiągnąć? 

Czytaj więcej

Klientocentryczne podejście do obszarów biznesowych

Wminionym roku fiskalnym 2023 dostarczyliśmy do klientów 2 mln paczek, co pozwoliło osiągnąć 30-proc. udział kanału online w całości naszych przychodów – informuje Aneta Gil, Liderka ds. Komunikacji Zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce, w rozmowie z Januszem Mincewiczem.

Czytaj więcej

Employee Advocacy – jak organicznie zwiększać zasięgi marki dzięki wsparciu pracowników?

Employee Advocacy to obszar, który w ciągu ostatnich lat zyskuje na znaczeniu. Wszystko za sprawą autentyczności, która na stałe weszła do grona kluczowych wartości komunikowanych przez marki.

Czytaj więcej

O biznesie na światowym poziomie. Impact’23 coraz bliżej

Już w maju biznesowe i technologiczne serce świata będzie bić nie w Nowym Jorku czy Londynie, ale w Poznaniu. To w stolicy Wielkopolski będziemy dyskutować o odpowiedzialnym biznesie, potrzebach świata, technologiach, ekonomii i polityce. Przed nami jedno z najważniejszych wydarzeń gospodarczo-ekonomicznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Przyjrzyjmy się szczegółom agendy.

Czytaj więcej

Impact’23 zapowiada się imponująco. 10-11 maja w Poznaniu wystąpią najlepsi światowi mówcy i liderzy biznesu.

Najbardziej rozpoznawalni mówcy w kraju i na świecie z Nassimem Talebem i Natalie Portman na czele, 7 scen, ponad 500 speakerów, 23 ścieżek tematycznych, warsztaty dla liderów biznesu i konkurs dla startupów z Polski wspierany przez Sebastiana Kulczyka i Puls Biznesu – to plan na dwa dni Impact’23, najważniejszego w Polsce i tej części Europy kongresu gospodarczo-technologicznego, który w maju 2023 r. odbędzie się w Poznaniu.

Czytaj więcej

Twoja marka w social mediach - budowanie wizerunku

Działania marketingowe online w dużej mierze skupiają się na mediach społecznościowych. To właśnie te platformy umożliwiają podejmowanie interakcji z odbiorcami, co ma ogromne znaczenie w kontekście budowania pozytywnego wizerunku marki. Zobacz jakie działania w social mediach możesz podjąć, aby zwiększyć zainteresowanie Twoją marką i zbudować wizerunek eksperta w swojej dziedzinie!

Czytaj więcej