Dział: Firma w social mediach

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Kanał własny marki na YouTube – nikt o to nie prosił, każdy potrzebował

YouTube to największy portal wideo, druga największa wyszukiwarka internetowa i – o czym często zapominamy – najpopularniejsze medium społecznościowe w naszym kraju. Dlaczego więc aż 50 milionów firm na świecie ma fanpage na Facebooku, a tylko mała garstka regularnie prowadzony kanał na YouTube? W tworzeniu „własnej telewizji tematycznej”, tj. największego projektu, jaki marka może podjąć na YouTube, tkwi olbrzymi potencjał, a brandy, które już zainwestowały w ten kanał komunikacji, osiągają niesamowite rezultaty.

Czytaj więcej

Jak utrzymać się w świadomości klienta bez klasycznych reklam sprzedażowych?

Reklamy oddziaływały na potencjalnych klientów już w starożytności – wykuwane w kamieniu, zapisywane na papirusie, wykrzykiwane przez ulicznych handlarzy. Wieki później publikowane w prasie, radiu i telewizji. W końcu zawitały do świata online. Wydawać by się mogło, że tak długa historia komunikatów promocyjnych wymusza na marketerze ciągłe korzystanie z tego wynalazku ludzkości. Czy jednak jest tak na pewno i reklama to dziś element niezbędny do tego, aby dotrzeć do odbiorcy oraz utrzymać się w świadomości klienta?

Czytaj więcej

Uwaga, koronawirus! Kilka słów o hitach i kitach w pandemicznej komunikacji marek

Marzec 2020 roku już na zawsze przejdzie do naszej historii. To właśnie w tym miesiącu zmieniło się wszystko, a marketerzy zrozumieli, że jedyną wiadomą… jest niewiadoma. Nastał czas wyrzucania do kosza mediaplanów, które znacząco odbiegały od „nowej rzeczywistości” i stawiania czoła zupełnie nowej sytuacji oraz ciągłym zmianom dotychczasowego statusu quo. Czy wszyscy odnaleźli się w tych burzliwych czasach? Kto miał szansę, by zabłysnąć, a kto popełniał kardynalne błędy? Bez zbędnych ceregieli. Poznaj dwa KIT-y i HIT-y pandemicznej komunikacji.

Czytaj więcej

Czym nie denerwować fanów w czasie pandemii?

Wybuch COVID-19 wpłynął na wszystkie aspekty naszego życia, w tym na marketing. Nawet jeśli Twoja firma nie ma związku z medycyną, najprawdopodobniej włączasz pandemię do obecnej strategii swojego przedsiębiorstwa. Wirus zmienił nie tylko trendy biznesowe, ale także priorytety konsumentów i cały krajobraz marketingowy.

Czytaj więcej

Czego nauczył nas COVID-19 w social mediach?

Koronawirus był dla nas wszystkich trudną, lecz pod wieloma względami wartościową lekcją – zarówno biznesowo, jak i prywatnie. Również branża social mediów może z niej wynieść wiele ciekawych doświadczeń i wniosków na przyszłość.

Czytaj więcej

Autentyczność w komunikacji marek w social mediach

Jedno z najpopularniejszych słów, które pojawiają się w kontekście budowania komunikacji marek, to autentyczność. Co ono dokładnie oznacza? Zobacz, jak wpleść autentyczność w swoją strategię działań online i dlaczego nie można jej ignorować w codziennej komunikacji.

Czytaj więcej

CZTERY KROKI DO IDEALNEGO RAPORTU, CZYLI JAK POKAZAĆ WPŁYW SOCIAL MEDIÓW NA CELE ORGANIZACJI?

Analiza działań prowadzonych w mediach społecznościowych nie należy do najłatwiejszych zadań. Co więcej, raportowanie wyników i opowiadanie o nich jest dla większości specjalistów social media przykrym obowiązkiem, zabierającym od kilku do kilkunastu godzin w każdym miesiącu. Czy wiesz, że to, co dla ciebie jest oczywiste i zrozumiałe, może być czarną magią dla odbiorcy twojego raportu? 

Czytaj więcej

Analityka social mediów dla twojego biznesu

Bardzo często to proste działania pozwalają nam efektywniej operować w obszarze marketingu. Nasza skuteczność zależy od pozyskanych danych i ich interpretacji. Od tego jest analityka. Oto kilka prostych porad, jak zwiększyć operatywność twojego biznesu.

Czytaj więcej

Od celu do efektu, czyli jak skutecznie zaplanować działania digitalowe

Zarówno w życiu, jak i w marketingu czy biznesie podstawą do podejmowania działań i decyzji powinno stać się określenie problemu, z jakim chcemy się zmierzyć. Brzmi jak truizm? Dla niektórych pewnie tak, a jednak w rozmowach z klientami zauważamy, że często oni sami nie potrafi ą sprecyzować, z jakimi wyzwaniami mierzą się na co dzień. Zachęcam do używania zamiennie określenia problem oraz wyzwanie. Wówczas otwierają się zupełnie inne przestrzenie analizy.

Czytaj więcej

Jak mierzyć konwersję z działań content marketingowych za pośrednictwem social mediów

Słyszałeś o tym, że content is king. Trudno się z tym nie zgodzić, gdyż jest on niezbędny na każdym etapie lejka sprzedażowego. Jednak król zwykle potrzebuje królowej, a tą królową jest dystrybucja i o niej w tym artykule opowiem.

Czytaj więcej

Analityka internetowa to nie droga na skróty – ważne kwestie przed rozpoczęciem działań sprzedażowych

Analityka internetowa to temat z jednej strony fascynujący, a z drugiej – dla użytkowników mniej zaawansowanych technicznie – może być nieco przytłaczający. Chcąc prowadzić efektywne działania sprzedażowe, nie sposób jednak od niej uciec. Dzięki dobrze skonstruowanej analityce internetowej możesz pozyskać imponujące informacje o Twoich klientach – ich preferencjach, danych demograficznych oraz źródłach ich ruchu na naszej stronie. Poznaj siedem kroków, które pozwolą Ci mierzyć działania użytkowników na Twojej stronie.

Czytaj więcej

Google analytics a social media – o czym musi pamiętać każdy social media manager?

Analityka internetowa to dziedzina, w której doskonale sprawdzi się popularne polskie powiedzenie – punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Wraz z rozwojem swoich umiejętności analitycznych zaczynasz dostrzegać, że sytuacje, w których odpowiedź na pytanie „Dlaczego..?” jest jednoznaczna, zdarzają się niezwykle rzadko.  

Czytaj więcej