Twoja marka powinna być przede wszystkim spójna i wiarygodna. Spójna to znaczy: jednoznaczna w grafice i przekazie. Wiarygodna to znaczy: zasługująca na zaufanie poprzez dotrzymywanie przez Ciebie danego słowa. Na przykładzie moich doświadczeń z prowadzenia Fundacji Mam Marzenie opowiem Ci, jak wykorzystać media społecznościowe, by zwiększyć skuteczność działań barterowo-sponsoringowych stworzonej przez Ciebie marki.
POLECAMY
Po pierwsze – nie daj o sobie zapomnieć
Inaczej mówiąc, bądź aktywny w social mediach. Nasza rzeczywistość zmieniła się z dnia na dzień wraz z rozpoczęciem pandemii. Wpłaty indywidualne na konto spadły niemalże do zera; zablokowana została możliwość spotkań z chorymi dziećmi. Był to dla nas czas refleksji i stworzenia nowego planu działania. Postanowiliśmy nie dać o sobie zapomnieć, wykorzystując do tego jedyną drogę kontaktu, jaka na tamten moment nam została – media społecznościowe.
W sferze wirtualnej zorganizowaliśmy Domową Akademię Marzeń, czyli cykl prezentacji, lekcji, miniwykładów, spotkań. W rolę nauczycieli i inspiratorów wcielili się wolontariusze z zacięciem pedagogicznym. Nagrywali filmiki i prowadzili wirtualne lekcje dla naszych marzycieli czy wszystkich innych dzieci zainteresowa...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!