Employer branding na TikToku. Jak wykorzystać rosnącą popularność platformy w komunikacji Twojej marki?

TikTok

Ostatnie dwa lata mocno zdefiniowały sposób, w jaki funkcjonujemy w prze- strzeni digitalowej. Pandemia wzmocniła świadomość tego, że obecnie media społecznościowe są nierozerwalnie związane z tym, jak żyjemy, pracujemy, robimy zakupy i podejmujemy codzienne decyzje.

Doskonałym tego przykładem jest platforma TikTok, której popularność z roku na rok rośnie z prędkością światła. W ciągu tych dwóch lat wiele marek i firm zastanawiało się (i nadal zastanawia), w jaki sposób wykorzystać rosnącą popularność platformy. Kwestia ta dotyczy również employer brandingu. Jak wykorzystać TikToka do budowania wizerunku pożądanego, wymarzonego pracodawcy i czy na pewno jest to odpowiednie narzędzie? Oto jest pytanie!

POLECAMY

TikTok najbardziej dynamicznie rosnącą platformą rozrywkową na świecie 

Liczby mówią same za siebie. TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją w ponad 40 krajach, dostępną na ponad 150 rynkach i w ponad 35 językach. Obecnie może się pochwalić ponad miliardem aktywnych użytkowników na całym świecie i tendencja jest nadal wzrostowa. W samej Europie z TikToka korzysta ponad 100 mln użytkowników. Wyniki te są jeszcze bardziej imponujące, gdy weźmie się pod uwagę to, że na początku 2020 r. liczba użytkowników na świecie oscylowała, w zależności od źródła, w okolicach 500 mln. To, co dodatkowo przemawia na korzyść serwisu i ma ogromne znaczenie dla każdego marketera, to to, że możemy (jeszcze) osiągnąć na TikToku bardzo dobre wyniki całkowicie organicznie. TikTok wciąż oferuje przestrzeń, w której treści mogą się szybko rozprzestrzeniać, a użytkownicy są chętni do odkrywania nowych twórców i treści. To sprawia, że marketerzy mają okazję dotrzeć do swojej publiczności w sposób, który jeszcze niedawno wydawał się nieosiągalny na innych platformach. Marki, planując swoje działania employer bra...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy