Doskonałym tego przykładem jest platforma TikTok, której popularność z roku na rok rośnie z prędkością światła. W ciągu tych dwóch lat wiele marek i firm zastanawiało się (i nadal zastanawia), w jaki sposób wykorzystać rosnącą popularność platformy. Kwestia ta dotyczy również employer brandingu. Jak wykorzystać TikToka do budowania wizerunku pożądanego, wymarzonego pracodawcy i czy na pewno jest to odpowiednie narzędzie? Oto jest pytanie!
POLECAMY
TikTok najbardziej dynamicznie rosnącą platformą rozrywkową na świecie
Liczby mówią same za siebie. TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją w ponad 40 krajach, dostępną na ponad 150 rynkach i w ponad 35 językach. Obecnie może się pochwalić ponad miliardem aktywnych użytkowników na całym świecie i tendencja jest nadal wzrostowa. W samej Europie z TikToka korzysta ponad 100 mln użytkowników. Wyniki te są jeszcze bardziej imponujące, gdy weźmie się pod uwagę to, że na początku 2020 r. liczba użytkowników na świecie oscylowała, w zależności od źródła, w okolicach 500 mln. To, co dodatkowo przemawia na korzyść serwisu i ma ogromne znaczenie dla każdego marketera, to to, że możemy (jeszcze) osiągnąć na TikToku bardzo dobre wyniki całkowicie organicznie. TikTok wciąż oferuje przestrzeń, w której treści mogą się szybko rozprzestrzeniać, a użytkownicy są chętni do odkrywania nowych twórców i treści. To sprawia, że marketerzy mają okazję dotrzeć do swojej publiczności w sposób, który jeszcze niedawno wydawał się nieosiągalny na innych platformach. Marki, planując swoje działania employer bra...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!