Employer branding na TikToku. Jak wykorzystać rosnącą popularność platformy w komunikacji Twojej marki?

TikTok

Ostatnie dwa lata mocno zdefiniowały sposób, w jaki funkcjonujemy w prze- strzeni digitalowej. Pandemia wzmocniła świadomość tego, że obecnie media społecznościowe są nierozerwalnie związane z tym, jak żyjemy, pracujemy, robimy zakupy i podejmujemy codzienne decyzje.

Doskonałym tego przykładem jest platforma TikTok, której popularność z roku na rok rośnie z prędkością światła. W ciągu tych dwóch lat wiele marek i firm zastanawiało się (i nadal zastanawia), w jaki sposób wykorzystać rosnącą popularność platformy. Kwestia ta dotyczy również employer brandingu. Jak wykorzystać TikToka do budowania wizerunku pożądanego, wymarzonego pracodawcy i czy na pewno jest to odpowiednie narzędzie? Oto jest pytanie!

TikTok najbardziej dynamicznie rosnącą platformą rozrywkową na świecie 

Liczby mówią same za siebie. TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją w ponad 40 krajach, dostępną na ponad 150 rynkach i w ponad 35 językach. Obecnie może się pochwalić ponad miliardem aktywnych użytkowników na całym świecie i tendencja jest nadal wzrostowa. W samej Europie z TikToka korzysta ponad 100 mln użytkowników. Wyniki te są jeszcze bardziej imponujące, gdy weźmie się pod uwagę to, że na początku 2020 r. liczba użytkowników na świecie oscylowała, w zależności od źródła, w okolicach 500 mln. To, co dodatkowo przemawia na korzyść serwisu i ma ogromne znaczenie dla każdego marketera, to to, że możemy (jeszcze) osiągnąć na TikToku bardzo dobre wyniki całkowicie organicznie. TikTok wciąż oferuje przestrzeń, w której treści mogą się szybko rozprzestrzeniać, a użytkownicy są chętni do odkrywania nowych twórców i treści. To sprawia, że marketerzy mają okazję dotrzeć do swojej publiczności w sposób, który jeszcze niedawno wydawał się nieosiągalny na innych platformach. Marki, planując swoje działania employer brandingowe (i...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy