Dział: TikTok

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Employer branding na TikToku. Jak wykorzystać rosnącą popularność platformy w komunikacji Twojej marki?

Ostatnie dwa lata mocno zdefiniowały sposób, w jaki funkcjonujemy w prze- strzeni digitalowej. Pandemia wzmocniła świadomość tego, że obecnie media społecznościowe są nierozerwalnie związane z tym, jak żyjemy, pracujemy, robimy zakupy i podejmujemy codzienne decyzje.

Czytaj więcej

Reklama na TikToku – jak wyprzedzić konkurencję?

Wciągu ostatnich kilku lat TikTok stał się jednym z najszybciej rozwijających się mediów społecznościowych na świecie. Ta aplikacja, która pierwotnie była znana jako Musical.ly, pozwala użytkownikom na tworzenie i udostępnianie krótkich filmów z efektami specjalnymi, które przyciągają miliony widzów z całego świata. Z biegiem czasu TikTok przekształcił się w jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych dla firm, które przyciąga ogromną liczbę użytkowników w różnych grupach wiekowych. Dlaczego więc warto się reklamować na TikToku? Oto kilka powodów.

Czytaj więcej

Viralowe short video na TikToka oraz Reels – pięć zasad, które musisz znać

Każdy marketer chciałby mieć na swoim koncie takie dokonania jak short video z wynikami po milionie wyświetleń i więcej, a jednak nigdzie nie ma jednego sprawdzonego przepisu, jak taki viralowy materiał stworzyć. Pierwszy wniosek nasuwa się sam – nie ma uniwersalnego sposobu. Jak zatem tworzyć treści, które angażują, jakie filmy mają potencjał na viral oraz dlaczego nie każdy materiał może być viralem?

Czytaj więcej

Content na TikToku – najczęściej popełniane błędy

TikTok to aplikacja, której już nikomu nie trzeba przedstawiać. Od kilku lat nie schodzi z ust marketerów i bez wątpienia przyczyniła się do wzrostu znaczenia treści wideo. Dla wielu marek działanie na TikToku to szansa na zdobycie wysokich zasięgów i to nawet w sposób organiczny. To również szansa na dotarcie do nowych odbiorców i możliwość zaangażowania fanów. Te krótkie i czasem nawet bardzo proste filmiki potrafią pokazać największe zalety oferty o wiele lepiej niż długi artykuł blogowy czy kosztowny spot reklamowy.

Czytaj więcej

Korzyści z prowadzenia profilu marki na TikToku

Platforma społecznościowa z największym potencjałem sprzedażowym? Z pewnością mowa tu o chińskiej aplikacji TikTok, która od 2016 r. rewolucjonizuje świat. Okrzyknięta najbardziej dochodowym medium społecznościowym według rankingu sklepu Google Play, a także niezmiennie od 2021 r. plasująca się w rankingach jako najpopularniejsza aplikacja na świecie. Zrzesza ponad miliard aktywnych użytkowników i jest dostępna w aż 150 krajach.

Czytaj więcej

Kampanie reklamowe na TikToku – jak robić to dobrze?

Według badania Mediapanel, we wrześniu 2022 r. każdy użytkownik TikToka spędził na nim średnio 17 godzin, 19 minut i 20 sekund. To najwyższy wynik wśród czołowych platform społecznościowych. Trend rosnącej popularności TikToka prawdopodobnie wynika z faktu, że co kilka lat najmłodsza grupa wiekowa potrzebuje odciąć się od starszych użytkowników i szuka nowego miejsca dla siebie. Taka sytuacja miała już miejsce. Początkowo popularne fora internetowe zastąpił Facebook. Później jego miejsce zajął Instagram, a teraz sukcesywnie zainteresowanie młodych odbiorców zdobywa TikTok. Oczywiście nie jest to jedyna platforma, z której korzystają, ale jest ona miejscem, z którym najmocniej się identyfikują i spędzają na niej najwięcej czasu.

Czytaj więcej

Czy TikTok jest dla wszystkich? Czyli kilka słów o tym, jak stać się viralem

TikTok to platforma o ogromnych i jeszcze niezagospodarowanych możliwościach. W niedalekiej przyszłości stanie się prawdopodobnie jedną z najważniejszych ścieżek digital marketingu. Brzmi, jak coś nierealnego, jak bajka. A czy w tej bajce były smoki? Tego nie wiemy i wbrew pozorom nie jest to nawiązanie do obecnie popularnego serialu, w którym wykorzystuje się motyw gry Dungeons & Dragons. Chociaż można by pomyśleć, że tak, ponieważ jedną z obecnie trendujących piosenek na TikToku jest „Running Up That Hill” Kate Bush, wykorzystana właśnie w najnowszym sezonie Stranger Things. Też masz ciarki? To czytaj dalej.

Czytaj więcej

TikTok – poradnik twórcy

Na TikToku jestem od marca 2020 roku. Przez ten czas pod moją marką osobistą, Portret Pianisty, zebrałem społeczność liczącą ponad 50 tys. odbiorców. Stworzyłem setki swoich filmów, prześledziłem mnóstwo filmów innych twórców. Przebrnąłem przez wirtualne morze dźwięków, formatów, komentarzy, stitchy, duetów i innego cyfrowego bogactwa. Już jest tego dużo, a im dłużej TikTok się rozwija, tym wyższy staje się próg wejścia dla przeciętnego użytkownika, a co dopiero twórcy.
Czytaj więcej

TikTok: 8 rzeczy, o których powinien wiedzieć każdy marketer

Mimo różnych opinii sceptyków, TikTok wciąż zyskuje na popularności. Platforma na dobre zadomowiła się w świecie social mediów i nie jest to przelotny trend, na co wskazują jej statystyki. Coraz więcej więc marek, oprócz klasycznego prowadzania działań na Facebooku, Instagramie czy YouTubie, decyduje się na działania również na TikToku. W tym artykule przedstawiam najważniejsze fakty i wskazówki, o których powinien wiedzieć każdy marketer, który chce z powodzeniem działać na tej platformie.

Czytaj więcej

Case study marek, które osiągnęły sukces na TikToku

TikTok zmienia internet, jaki znamy. Piosenki wypromowane za pośrednictwem tej aplikacji zdobywają dziś listy przebojów, trendy przenikają na inne platformy, coraz częściej słyszymy hasło „TikTok made me buy it”. Od dawna nie jest to już tylko aplikacja dla tańczących dzieciaków. Platforma zrzesza również coraz większe grono dorosłych odbiorców, którzy znajdują na niej rozrywkę, inspiracje i wiedzę.

Czytaj więcej