Została stworzona z dwóch podmiotów Musical.ly i Douyin, służących kolejno do publikacji zwięzłych filmów edukacyjnych i krótkich materiałów wideo o dowolnej tematyce. Aplikacja to nie tylko miejsce dla osób prywatnych, ale także dla przedsiębiorstw, o czym doskonale wiedzą organizacje, które stosują TikToka do codziennej komunikacji. Choć utarło się, że jest to miejsce przeznaczone wyłącznie na treści o zabarwieniu rozrywkowym, a także docierające jedynie do osób młodych, z każdym dniem kolejne koncerny przełamują ten schemat, zwiększając tu swoją przewagę nad konkurencją na rynku. Jednak nie tylko one walczą o odmienienie tej powszechnie panującej opinii. Sama platforma co rusz informuje w kwartalnych raportach o szerokim wachlarzu grup wiekowych, do których dociera z opublikowanymi przez użytkowników materiałami.
Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego warto poszerzyć obszar obecności Twojej firmy w mediach społecznościowych o aplikację chińskiego giganta ByteDance.
Fenomen #TikTokMadeMeBuyIt, czyli ponad 7-miliardowy dowód na potencjał sprzedażowy aplikacji
Ponad 7 miliardów. Tyle razy został użyty hasztag, którego tłumaczenie dosłownie oznacza nabycie danego produktu przez TikToka. Wśród publikacji zawierających w swoim opisie #TikTokMadeMeBuyIt znajdziemy pol...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!