Case study marek, które osiągnęły sukces na TikToku

TikTok

TikTok zmienia internet, jaki znamy. Piosenki wypromowane za pośrednictwem tej aplikacji zdobywają dziś listy przebojów, trendy przenikają na inne platformy, coraz częściej słyszymy hasło „TikTok made me buy it”. Od dawna nie jest to już tylko aplikacja dla tańczących dzieciaków. Platforma zrzesza również coraz większe grono dorosłych odbiorców, którzy znajdują na niej rozrywkę, inspiracje i wiedzę.

Dla marek działanie na TikToku to ogromna szansa zdobycia ekstremalnie wysokich organicznych zasięgów oraz zupełnie nowych możliwości zaangażowania fanów i dotarcia do szerokich grup nowych odbiorców. Pod tym względem TikTok jest naprawdę unikalny. Uwierz mi, te 15-sekundowe, banalnie proste filmiki potrafią przekazać zalety oferty skuteczniej, niż nie jedno przydługie copy czy spot reklamowy.

POLECAMY

Jakie treści znajdziemy dziś na TikToku?

Jak wiele ludzkich zainteresowań, tak wiele treści na TikToku. Obecnie spotkamy tam ponad 670 mln użytkowników, zupełnie naturalne jest więc, że powstały tam miliony przeróżnych nisz. Jestem zdania, że każdy, dosłownie każdy, znajdzie tam dziś coś dla siebie. Możemy wybierać z całej masy naprawdę zróżnicowanych treści, od porad parentingowych, po tutoriale, jak wyczyścić piekarnik. Jeśli chodzi o skuteczną komunikację biznesów, spektrum też jest bardzo szerokie: dentyści, agenci ubezpieczeniowi, firmy budowlane – tak, takie branże też tam działają i radzą sobie świetnie. 
Jeśli chcesz zobaczyć przekrój treści na TikToku, sprawdź hashtagi: #cleaningtiktok #learnontiktok #corporatelife #travel #plants.
Jeśli chcesz, jak najs...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy