Skąd taka popularność tej platformy? Pozwolę sobie tutaj ponownie poruszyć temat „nowego typu użytkownika internetu”.
Nowy typ użytkownika internetu oczekuje autentyczności i ludzkiego charakteru treści, buntując się wobec nierealności oferowanej czy to przez Metę, czy LinkedIna. Świadomie inwestuje swój czas w treści angażujące, rozrywkowe lub takie, z którymi może się utożsamić. Mało tego, użytkownicy coraz skuteczniej wprowadzają do swojego życia work-life balance (całe szczęście), nie tylko wypierając kult pracy propagowany przez wszystkich pseudoguru na LinkedInie, ale też oddzielając życie prywatne od zawodowego. Godzina 16? Do domu, usiąść na kanapie, pogłaskać kota i odpalić… no właśnie, przecież nie LinkedIna. Pracy i ofert mamy już dość.
Idąc tym samym tropem, jaki ma sens podczas posiedzeń w toalecie scrollowanie Mety przepełnionej nijakimi reklamami, sztucznymi grupami i niesprawdzonymi wiadomościami, skoro czas ten można zainwestować w dynamiczne filmy rozrywkowe? Zwłaszcza jeśli poświęcimy wysiłek na nauczenie algorytmu tego, co powinien nam dostarczać? O algorytmach, których zrozumienie jest kluczowe do odniesienia sukcesu na TikToku.
Algorytm TikToka – Twój przyjaciel i największy wróg
Jeśli mówimy o działaniach organicznych i brandingowych na TikToku, to naszym największym sprzymierzeńcem będzie algorytm – ten sam algorytm, który kłaść nam będzie nieustannie kłody pod nogi. Skąd taki paradoks? Wynika on zarówno z braku priorytetyzowani...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!