Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl). Z przyjemnością objęliśmy ten cykl naszym patronatem.
Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:
- jak budować strategię marki i komunikację marki,
- co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
- jak zostać Brand Managerem,
- czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.
Gośćmi będą:
- Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
- Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
- Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
- Jarosław Jezioro, Brand Manager w OSHEE,
- ostatnie nazwisko podamy już wkrótce.
Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.
Dlaczego warto być wziąć udział?
- poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
- zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
- będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!
Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy tutaj: https://imok.edu.pl/ifos_2/. Zapraszamy serdecznie!
A więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK dowiesz się tutaj: https://imok.edu.pl/brand-manager/
POLECAMY