Dział: Prawo w marketingu

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Nie daj się złapać! Najczęstsze błędy marketerów, w które łatwo wpaść (i jak się z nich wydostać)

Marketing to sztuka przyciągania uwagi – kreatywna, dynamiczna, emocjonująca. Pochłania gigantyczne budżety, przez co mamy pełne prawo oczekiwać, że będzie skuteczny. Przy czym nie ma jednej definicji „skuteczności” – wszystko zależy od tego, co chcemy osiągnąć. Dlatego coraz częściej w marketingu pojawia się kontrowersja i za wszelką cenę próbuje się walczyć ze schematami, nudą i sztampowością.

Czytaj więcej

Konkurs czy loteria? Jak nie zrujnować kampanii sprzedażowej przez jeden błąd prawny – poradnik dla firm

Planujesz konkurs w internetach? Super! To świetny sposób na rozkrę- cenie sprzedaży i zachęcenie do interakcji – przy okazji pokazując markę. Ale… lepiej nie potknąć się na prawie. Ten artykuł Ci w tym pomoże.

Czytaj więcej