Influencerzy jedzą śledzia po raz pierwszy
Myśląc o śledziu, większość z nas z pewnością ma przed oczami przedstawicieli starszego pokolenia, którzy spożywają go na weselu siostrzenicy. Marka Lisner postanowiła jednak zerwać z tym skojarzeniem. Jak mówi Agnieszka Ircha, która brała udział w tworzeniu kampanii, jej koncept pojawił się po zobaczeniu TikToka 24-latki próbującej tej ryby po raz pierwszy. Właśnie wtedy zrodził się pomysł materiału, w którym influencerzy próbują śledzia. Celem formatu „Pierwszy raz na raz” jest przedstawienie produktu w sposób lekki, autentyczny i taki, który dotrze do młodych. Czy się udało? Pierwsze cztery publikacje zebrały prawie 40 mln zasięgu na samym TikToku oraz wiele pozytywnych komentarzy. Mimo że pierwszy film miał aż 4 minuty, odbiór widzów pokazuje, że byli zainteresowani odcinkiem. Wielu odbiorców podzieliło się komentarzem, że obejrzeli całość materiału i był dla nich niezwykle ciekawy. W materi...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!