Zwykłe produkty w niezwykłym opakowaniu, czyli najciekawsze kampanie w mediach społecznościowych w 2025 r.

Success stories

Czy śledź może pojawić się na talerzach generacji Z? Czy kampania środka do czyszczenia łazienek może być cool? Co wspólnego ma operator komórkowy z wystrzelaniem influencerów z procy? W tym roku marki po raz kolejny udowodniły nam, że nawet najbardziej „nudne” produkty można opakować w świeżą i autentyczną kampanię, która trafi do serc młodych konsumentów. Pokazały nam, że niepozorne produkty mogą zyskać drugie życie, dzięki kreatywnej komunikacji. W czasach, gdy uwaga odbiorców jest na wagę złota, reklamodawcy są zmuszani do sięgania po nieoczywiste rozwiązania, eksperymentując z formatami, komunikatami i sposobem prezentacji.

Influencerzy jedzą śledzia po raz pierwszy

Myśląc o śledziu, większość z nas z pewnością ma przed oczami przedstawicieli starszego pokolenia, którzy spożywają go na weselu siostrzenicy. Marka Lisner postanowiła jednak zerwać z tym skojarzeniem. Jak mówi Agnieszka Ircha, która brała udział w tworzeniu kampanii, jej koncept pojawił się po zobaczeniu TikToka 24-latki próbującej tej ryby po raz pierwszy. Właśnie wtedy zrodził się pomysł materiału, w którym influencerzy próbują śledzia. Celem formatu „Pierwszy raz na raz” jest przedstawienie produktu w sposób lekki, autentyczny i taki, który dotrze do młodych. Czy się udało? Pierwsze cztery publikacje zebrały prawie 40 mln zasięgu na samym TikToku oraz wiele pozytywnych komentarzy. Mimo że pierwszy film miał aż 4 minuty, odbiór widzów pokazuje, że byli zainteresowani odcinkiem. Wielu odbiorców podzieliło się komentarzem, że obejrzeli całość materiału i był dla nich niezwykle ciekawy. W materi...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy