Czy śledź może pojawić się na talerzach generacji Z? Czy kampania środka do czyszczenia łazienek może być cool? Co wspólnego ma operator komórkowy z wystrzelaniem influencerów z procy? W tym roku marki po raz kolejny udowodniły nam, że nawet najbardziej „nudne” produkty można opakować w świeżą i autentyczną kampanię, która trafi do serc młodych konsumentów. Pokazały nam, że niepozorne produkty mogą zyskać drugie życie, dzięki kreatywnej komunikacji. W czasach, gdy uwaga odbiorców jest na wagę złota, reklamodawcy są zmuszani do sięgania po nieoczywiste rozwiązania, eksperymentując z formatami, komunikatami i sposobem prezentacji.
Dział: Success stories
Szwedzka marka NA-KD jest jedną z dwudziestu najszybciej rozwijających się firm w Europie. Sama mówi o sobie, że jest nowatorska w kreowaniu contentu w social mediach. Już przez pierwszy rok swojej działalności rozbudowała profil na Instagramie do 700 tys. obserwujących. Obecnie ma 2,3 mln followersów na Instagramie oraz 622 tys. obserwujących na Facebooku, a także rzeszę brand ambasadorów rozproszonych na całym świecie. W artykule podzielę się z tobą inspiracją, którą można zaczerpnąć, oberwując tak prężnie rozwijającą się markę.
Glossier to marka kosmetyczna, która sama o sobie mówi, że jest ekosystemem piękna napędzanym przez ludzi. Za całym pomysłem i kreacją stoi 35-letnia Emily Weiss.