Wświecie kreacji wizualnej zawsze obowiązywało jedno niezmienne prawo – konieczność ciągłego dostosowywania się do nowych technologii. Dzisiaj, na początku cyfrowej ery „Kreatywności 2.0”, stajemy twarzą w twarz z kolejną rewolucją, która ma swoje źródło w sztucznej inteligencji (AI). Przekształca ona metody projektowania, od kreowania infografik po edycję zdjęć, pozwalając na twórczość na niespotykanym wcześniej poziomie. W tym artykule wyjaśnię, jak AI zasila nowe narzędzia projektowe i jak profesjonaliści z róż- nych dziedzin mogą z nich korzystać.
Dział: AI w marketingu
Automatyzacja i sztuczna inteligencja (AI) to dwa pojęcia, które od dłuższego już czasu odmieniane są w branży marketingowej przez wszystkie przypadki. Nic w tym dziwnego – oba przyspieszają pracę i niejednokrotnie zwiększają efektywność działań. Czy w związku z tym jest jeszcze miejsce dla pierwiastka prawdziwie człowieczego w przesiąkniętym technologią świecie? Czy ktokolwiek go potrzebuje?