Dlaczego cele w influencer marketingu są ważne?
Marki i influencerzy są coraz bardziej otwarci na niestandardowe działania, które wzbudzają emocje, przełamują schematy oraz pozostają na długo w pamięci obserwatorów. Marketing z twórcami daje wiele możliwości, ale nie można kierować się samą kreatywnością, bo dobry pomysł sam się nie obroni.
W kampanii marketingowej jasno określone cele są fundamentem sukcesu. Pozwalają one na
precyzyjne kierowanie działaniami – są jak drogowskaz – a to przekłada się na rezultaty. Nie oznacza to, że koniec z humorem i oryginalnym marketingiem! Nawet najbardziej szalone pomysły mogą
się sprawdzić, gdy wpasują się w założone cele.
Dlaczego przed wysłaniem briefu do influencera, warto zatrzymać się na chwilę i pomyśleć o celach?
- Jasno zdefiniowane pozwalają na ustalenie, co marka chce osiągnąć. Czy jest to wzrost świadomości, zaangażowania czy sprzedaży – cele mówią, co jest priorytetowe.
- Cele wyznaczają trasę, którą chcemy podążać. Dzięki nim zespół wie, co zrobić, aby osiągnąć zamierzone efekty. To także one informują, jakie narzędzia i strategie będą na...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!