Dział: Content marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak AI może pomóc w tworzeniu viralowych treści wideo na social media?

E-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie, a w 2022 r. aż 77% Polaków robiło zakupy online. Konsumenci coraz częściej podejmują decyzje zakupowe samodzielnie, bez potrzeby kontaktu ze sprzedawcą. Statystyki pokazują, że ok. 90% kupujących dokonuje zakupów online bez wcześniejszej rozmowy z obsługą klienta. Ta zmiana jest wynikiem łatwego dostępu do szczegółowych opisów produktów, recenzji użytkowników oraz możliwości porównywania ofert. W takim kontekście, sztuczna inteligencja (AI) oferuje niespotykane dotąd możliwości w zakresie tworzenia viralowych treści wideo, które mogą znacząco wpłynąć na decyzje zakupowe konsumentów.

Czytaj więcej

10 darmowych narzędzi AI, które rozwiną Twój biznes w 2024 r.

Szukasz sposobów na rozwój firmy w 2024 r.? Sztuczna inteligencja (AI) może być Twoim kluczem do sukcesu! Na rynku znajdziesz wiele narzędzi, które realnie zwiększą Twoją wydajność w różnych obszarach. Jakie darmowe narzędzia AI wybrać z zakresu analityki internetowej, SEO i marketingu, organizacji pracy czy kontaktu z klientem? Zobacz naszą listę i zacznij realizować zadania lepiej, szybciej i wydajniej!

Czytaj więcej

Jak zmienia się gaming marketing i co to oznacza dla marek?

Gaming marketing, choć przez niektóre marki dopiero niedawno zauważony, nie jest już niczym innowacyjnym. Samo wejście marki w gaming to za mało – sukces zapewni jedynie przemyślana strategia z rozwiązaniami szytymi na miarę. Kolejnym wyzwaniem będzie odnalezienie się w nowym krajobrazie, który przyjdzie wraz z rewolucyjną popularyzacją sztucznej inteligencji i zmianami na rynku rozrywki.

Czytaj więcej

Spójność wizerunku a budowanie marki osobistej

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego klient szukając specjalisty w dziedzinie, w której Ty jesteś ekspertem, produktu, który sprzedajesz, lub usługi, którą świadczysz, powinien wybrać właśnie Ciebie lub Twój asortyment? Jak możesz ciekawie zaprezentować się ewentualnym klientom? Jak dotrzeć ze swoją historią do potencjalnego odbiorcy?

Czytaj więcej

To już ponad 20 lat social mediów! Co się zmieniło? Co pozwala markom na pozostanie w grze i o jakich trendach powinniśmy pamiętać?

Minęło ponad 20 lat istnienia social mediów*. Kto by pomyślał, że powstanie pierwszych platform społecznościowych wywoła aż taką rewolucję w komunikacji marek? Około 2005 r. – pewnie nieliczni. Często obserwując nowe trendy, nie zdajemy sobie sprawy, jak mocno mogą one wpłynąć na nasze funkcjonowanie i możliwości – zarówno w perspektywie prywatnej, jak i biznesowej. Musimy mieć nie tylko świadomość, ale również czujność, pozwalającą nam na szybkie reagowanie w obliczu nowych zmian związanych z rozwijającymi się technologiami.

Czytaj więcej

Najlepsze pomysły na wykorzystanie kodów rabatowych i promocji

Powiedzieć, że dzisiejszy świat marketingu społecznościowego jest dynamiczny, to nic nie powiedzieć. Zacięta walka o krótkotrwałą uwagę użytkowników sprawia, że nawet wysoki budżet może być zbyt niski, by wygrać z kreatywną konkurencją. Co zrobić, by przyciągnąć uwagę i krótkotrwałe za- interesowanie przekuć w zaangażowanie, a zaangażowanie w lojalność?

Czytaj więcej

Wpływ modelu PESO na sukces w mediach społecznościowych

Werze, gdzie tempo życia nieustannie przyspiesza, a większość naszych codziennych interakcji przechodzi do świata online, media społecznościowe stają się nie tylko przestrzenią dla naszych osobistych opowieści, ale również miejscem, w którym marki mają szansę na prawdziwe spotkanie ze swoimi odbiorcami – klientami.

Czytaj więcej

Podsumowanie 2023 r. na polskim Facebooku

Wminionym roku profile czołowych polskich mediów były tymi naj: najbardziej angażujące, najszybciej rosnące i najczęściej postujące. Opuściły podium jedynie w nielicznych kategoriach, jak np. obsługa klienta.

Czytaj więcej

To nie będzie artykuł o kolejnych predykcjach nt. trendów w content marketingu na 2024 r.

Corocznie, na przełomie listopada i grudnia internet zalewają artykuły na temat tego, co wydarzy się w świecie marketingu w kolejnym roku. Nie inaczej jest, jeśli chodzi o predykcje trendów content marketingowych. Co warto wiedzieć, aby nie wróżyć z fusów i odejść od stwierdzeń „kolejny rok mobile” czy właściwiej „kolejny rok pod znakiem AI”. O tym dowiesz się poniżej.

Czytaj więcej

Content marketing bez specjalistycznych narzędzi – czy to możliwe?

Internet tonie w artykułach przedstawiających narzędzia niezbędne do pracy content marketera, ale nikt nie pisze o tym, jak obyć się bez ich pomocy. Czy to w ogóle możliwe? Jakie działania można przeprowadzić bez ulubionych tooli?

Czytaj więcej

Formuły copywriterskie, które sprawdzą się w social mediach

Nie jest tajemnicą, że użytkowników mediów społecznościowych stale przybywa. Dla młodego pokolenia codzienne spędzanie tam wolnego czasu to oczywistość. Naturalne jest zatem, że w social mediach aż roi się od reklam różnych firm. Jak zwiększyć prawdopodobieństwo, aby użytkownicy właśnie Tobie poświęcili swój czas i swoje pieniądze? Z pomocą przychodzą Ci sprawdzone formuły copywriterskie.

Czytaj więcej

Podsumowanie 2023 r. na polskim Instagramie

Newsy sportowe, memy i Pandora Gate – takie treści budziły największe zainteresowanie i zaangażowanie na Instagramie w minionym roku.

Czytaj więcej