Dział: Content marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Podsumowanie 2023 r. na polskim Facebooku

Wminionym roku profile czołowych polskich mediów były tymi naj: najbardziej angażujące, najszybciej rosnące i najczęściej postujące. Opuściły podium jedynie w nielicznych kategoriach, jak np. obsługa klienta.

Czytaj więcej

To nie będzie artykuł o kolejnych predykcjach nt. trendów w content marketingu na 2024 r.

Corocznie, na przełomie listopada i grudnia internet zalewają artykuły na temat tego, co wydarzy się w świecie marketingu w kolejnym roku. Nie inaczej jest, jeśli chodzi o predykcje trendów content marketingowych. Co warto wiedzieć, aby nie wróżyć z fusów i odejść od stwierdzeń „kolejny rok mobile” czy właściwiej „kolejny rok pod znakiem AI”. O tym dowiesz się poniżej.

Czytaj więcej

Content marketing bez specjalistycznych narzędzi – czy to możliwe?

Internet tonie w artykułach przedstawiających narzędzia niezbędne do pracy content marketera, ale nikt nie pisze o tym, jak obyć się bez ich pomocy. Czy to w ogóle możliwe? Jakie działania można przeprowadzić bez ulubionych tooli?

Czytaj więcej

Formuły copywriterskie, które sprawdzą się w social mediach

Nie jest tajemnicą, że użytkowników mediów społecznościowych stale przybywa. Dla młodego pokolenia codzienne spędzanie tam wolnego czasu to oczywistość. Naturalne jest zatem, że w social mediach aż roi się od reklam różnych firm. Jak zwiększyć prawdopodobieństwo, aby użytkownicy właśnie Tobie poświęcili swój czas i swoje pieniądze? Z pomocą przychodzą Ci sprawdzone formuły copywriterskie.

Czytaj więcej

Podsumowanie 2023 r. na polskim Instagramie

Newsy sportowe, memy i Pandora Gate – takie treści budziły największe zainteresowanie i zaangażowanie na Instagramie w minionym roku.

Czytaj więcej

Narzędzia AI – niezbędnik social media managera

Świat technologii otwiera przed nami nowe możliwości, a sztuczna inteligencja (AI) z każdym dniem zdobywa kolejne tajemne zakamarki naszego życia. Czy jednak AI może rzeczywiście zastąpić social media managera? Jakie magiczne narzędzia mogą wspomóc Cię w codziennej pracy?

Czytaj więcej

Czad-GPD czy bez-Robocie – jak boty zmienią pracę marketera?

Słyszałeś o ChacieGPT? Jasne, że tak, mówią Ci o nim znajomi, koledzy z pracy, nagłówki artykułów i wideoporadniki. Te ostatnie altruistycznie podpowiadają, jak za jego pomocą zarabiać 1000 dol. w ciągu dnia. Ale spokojnie, zanim rzucisz obecną pracę, by oddać się łatwemu zarobkowi, najpierw zobacz, czym jest i jak może Ci pomóc ChatGPT w Twojej obecnej pracy.

Czytaj więcej

Obraz wart więcej niż tysiąc słów – o mocy wideo w content marketingu

Czy skuteczna komunikacja może się dziś odbywać bez udziału wideo? To format, który powoli staje się nieodłącznym elementem naszej aktywności w sieci – każdego dnia w Polsce z YouTube’a korzysta blisko 25 mln osób. W jaki sposób moc wideo można wykorzystać w strategii marki? Czy warto zdecydować się na takie działania?

Czytaj więcej

Fotografia mobilna do firmowych social mediów – Hot or Not

Zacznijmy od początku. Zastanawialiście się kiedyś, czym jest fotografia mo- bilna i kiedy się narodziła?

Czytaj więcej

Chcesz stworzyć skuteczny podcast? Sprawdź, jak to robią najlepsi!

Kiedy firma decyduje się na stworzenie strategii content marketingowej, zazwyczaj ma w planach rozbudowę lub napisanie nowych treści na stronę, bloga lub prowadzenie profili w social mediach. W dobie dynamicznego rozwoju marketingu sieciowego trudno jednak wyróżnić się spośród konkurencji nawet za sprawą tekstów. Jakie możliwości masz jeszcze do dyspozycji? Sprawdź podcasty!

Czytaj więcej

Ludzie treści tworzą, tylko kto je czyta?

Jeden z ciekawszych raportów Nielsena (The Nielsen Total Audience Report Hub, 13.08.2020) udowodnił coś, o czym w środowiskach nauki o mediach i komunikacji mówi się właściwie od dawna. W czasach niepokojów oraz kryzysów ludzie są przesyceni informacjami i szukają mediów, które im te informacje w jakiś sposób wyselekcjonują.

Czytaj więcej

Jak być samowystarczalnym social media managerem w kontekście tworzenia contentu?

Jeśli jesteś social media managerem odpowiedzialnym także za tworzenie treści, to zapewne często zastanawiasz się, jak podnieść atrakcyjność contentu lub przyspieszyć swoją pracę. Najczęściej obie kwestie są sobie przeciwstawiane (jakość i szybkość pracy), ale z tego tekstu dowiesz się, że wcale nie musi tak być. Przygotowałem dla Ciebie kilka inspiracji i prostych narzędzi pomagających w pracy związanej z materiałami wizerunkowymi.

Czytaj więcej