Czas zmienić optykę i przestać uprawiać „sztukę dla sztuki”. To gorzki artykuł ze słodkim zakończeniem, który powstał z troską o przedsiębiorców i specjalistów marketingu. Dla tych pierwszych może być on drogowskazem, dzięki któremu zaoszczędzą środki firmy i zaczną doceniać dobrych marketerów, a dla tych drugich – przypomnieniem, o co tak naprawdę w tym wszystkim chodzi.
Być czy nie być? Oto jest pytanie. Czasem lepiej nie być, niż być bez sensu
Niski próg wejścia do branży social mediów sprawia, że ze wszystkich stron atakowani jesteśmy przez „specjalistów”, którzy obiecują natychmiastowe rezultaty, bo odkryli „ultraskuteczną taktykę, przez którą uzyskują pierdyliardowe wzrosty, a eksperci marketingu ich nienawidzą”. Ostatnio nawet dotarła do mnie reklama na oko dwudziestokilkulatka, który obiecywał sprawdzony sposób na otworzenie własnej, dochodowej agencji social media w miesiąc…
Nic więc dziwnego w tym, że niechęć do branży marketingowej rośnie, a skłonność do godnego wynagradzania specjalistów spada. Przedsiębiorca może nie wiedzieć, jak zweryfikować usługodawcę....
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!