Go BRAT or go home
Nie ma nic gorszego niż nuda. A nudny content to najgorsze, na co może postawić marka, szczególnie jeśli zależy jej na budowaniu zaangażowanej społeczności. W 2025 r. internetowi twórcy będą musieli zadać sobie pytanie: czy robić to, co wszyscy, czy jednak zaryzykować? Podobno szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać innych rezultatów. W końcu to nic innego jak ryzyko kryje się za każdym większym sukcesem (i viralem!).
W 2025 r. odrzucanie tradycyjnych schematów, stawianie na autentyczność i nieoczywistą współpracę będą wiodły prym w działaniach marek w social mediach, a przynajmniej tych, które aspirują do grona najlepszych z najlepszych na społecznościowej scenie. Wychodzenie poza zdefiniowany wizerunek marki to przełamywanie sztywnych ram określających np. tone of voice, tworzenie person, szukanie i wspieranie niszowych twórców lub nawet całych społeczności czy fandomów.
Kto pamięta jeszcze, że rok 2024 był rokiem #BRAT? Album Charli XCX z okładką w kolorze soczystej zieleni zapoczątkował trend, który szturmem podbił TikToka i został natychmiast przyjęty przez pokolenia Gen Z oraz Alpha. Bycie „BRAT” to życie na własnych zasadach – niezależnie od tego, czy dotyczy stylu personalnego, hobby czy strategii działania w mediach. Dlaczego więc marki nie miałyby wykorzystać odważnego przesłania do budowania autentycznych relacji i docierania do...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!