Dobre praktyki w social mediach na 2025 R. - Jak budować wiarygodność i zaangażowanie

Content marketing

Wtym artykule opowiem Ci o dobrych praktykach w komunikacji social mediów, które sprawdziły się w minionym roku, i przybierających na sile trendach, które warto uwzględnić w roku 2025. Odpowiednio poprowadzone zmiany mogą sprawić, że Twoja marka zyska na rozpoznawalności, autentyczności i wiarygodności, tym samym łatwiej będzie osiągać cele wizerunkowe i sprzedażowe.  

Mniej pustych reakcji, więcej realnego zaangażowania

Karmieni od lat narracją o tym, że viral to idealny stan, do którego powinien dążyć każdy social media manager, ciężko przekonać samego siebie, że jakościowy i precyzyjnie ukierunkowany komunikat (ograniczający nasze zasięgi i liczbę pozostawionych reakcji), może być lepszą alternatywą, prawda?

Jak zatem przestawić sobie głowę na inny typ myślenia o strategii komunikacji? Znajdź w 2025 r. kogoś, kto będzie Cię inspirował do 
działań odmiennych od tego, co standardowo doradzają guru marketingu. Kiedy z każdej strony słyszysz – Wrzucaj więcej postów!, Bądź głośniejszy od konkurencji!, Zdobywaj więcej klientów! – to jak tu poszukać innej narracji. Może to być ktoś z topu rozwoju osobistego, jak np. Jakub B. Bączek, z którego usług korzystają przedsiębiorcy, artyści i sportowcy z Robertem Lewandowskim na czele. Albo ktoś taki, jak Henrick Nersesyan, który w przystępny sposób (w naszym języku – jego imię i nazwisko są nieco mylące pokaże Ci, dlaczego nie warto walczyć o każdego klienta i zabiegać o stały przypływ nowych obserwujących.

CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, sposobem na tworzenie wiarygodnego przekazu

Jedną ze składowych trendu społecznej odpowiedzialności biznesu jest edukacja klientów, zwłaszcza jeśli dziedzina, do której odnosi się nasz produkt, obarczona jest ryzykiem. Dlatego np. reklamujący produkty finansowe nie boją się mówić o ryzyku związan...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy