Największe polskie i światowe marki oparły swój marketing na działaniach, w których osoby popularne w sieci wpływają na decyzje swoich odbiorców, zachęcając do kupna konkretnego produktu lub wybranej usługi. Influencer marketing dla wielu marek jest kluczowym sposobem dotarcia do odbiorcy, zwłaszcza jeśli mowa o pokoleniu Y czy Z. Kampanie z influencerami, zazwyczaj połączone z innymi działaniami komunikacyjnymi, mogą w bardzo ciekawy sposób aktywizować grupę docelową, będąc niejednokrotnie kluczowym sposobem zwiększenia świadomości marki, a w konsekwencji również wzrostu sprzedaży.
Popularni influencerzy codziennie wypełniają swoje profile czy kanały najróżniejszymi relacjami, postami, filmami, na których pokazują kolejne kosmetyki, ubrania, sprzęt elektroniczny czy usługi, z których właśnie skorzystali w zamian za otrzymane wynagrodzenie. Influencer marketing to potężne narzędzie w budowaniu marki. Właśnie dlatego kluczowym elementem jest współpraca z właściwymi osobami. Wybór twórcy internetowego do współpracy może być naprawdę trudny, choćby z uwagi na to, że obecnie mamy wielu twórców z bardzo dużymi zasięgami. Marki podkreślają, że jednym z kryteriów jest spójność wartości, jakie wyznaje marka i influencer. Brzmi bardzo dobrze, ale niestety często dopiero podczas trwającej współpracy na światło dzienne wychodzą fakty, które zupełnie zmieniają ocenę danej osoby. Takich sytu...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!