Dział: Influencer marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Budowanie marki osobistej

Kształtowanie marki osobistej to proces, który stał się kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszym świecie biznesu i społeczeństwa. Dzięki rozwojowi mediów społecznościowych i dostępowi do informacji, budowanie swojej unikatowej marki stało się bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej. 
Z drugiej strony, rozwój ten przyczynił się do coraz większego problemu z kreowaniem oryginalności. W rozmowie z redakcją rozwiązaniem tego problemu dzieli się Michał Kanarkiewicz.

Czytaj więcej

Influencerzy w branży beauty i lifestyle – czy to jeszcze ma sens?

Dziś już chyba żadnemu użytkownikowi internetu nie trzeba tłumaczyć, kim jest i czym zajmuje się influencer z kategorii beauty/lifestyle. Jedną z reprezentantek tej grupy jest Wersow, która aktualnie jest najpopularniejszą twórczynią, zrzeszającą ponad 3 miliony obserwatorów na samym Instagramie. Kategoria, do której zalicza się content Weroniki Sowy, ma się świetnie i do tej pory była to największa i najaktywniejsza grupa twórców internetowych. Jednak wschodzące trendy na rynku social mediów mogą to szybko zmienić. Jaka więc przyszłość czeka influencerów lifestylowych?

Czytaj więcej

Influencer – specjalista. Czy niszowi twórcy mają większe wzięcie?

Coraz więcej osób w poszukiwaniu wiedzy i wskazówek na różne tematy zagląda do mediów społecznościowych – niezależnie od tego, czy chodzi o porady w zakresie prawa, budowlanki czy dbania o skórę. I nie ma w tym nic dziwnego – social media stanowią dziś przecież nieodłączną część naszego życia. Jednak gdzie takie treści sprawdzają się najlepiej? Dziś zgłębimy dla Was temat internetowych specjalistów – a przy tym zastanowimy się, czy konta o mocno sprecyzowanej tematyce to przyszłość contentu. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej

Produkty influencerów – jak powstają i jak się sprzedają?

Współpraca z influencerami przybiera różne formy – od tradycyjnych już postów na Instagramie i filmów na TikToku, przez uczestnictwo w eventach, aż po długofalową współpracę ambasadorską. Lokowanie produktów w mediach społecznościowych nie jest niczym nowym. Można śmiało powiedzieć, że dzięki różnorodności twórców, szerokiemu wachlarzowi opcji oraz względnie niskiemu progowi wejścia, marki mogą uczynić z influencer marketingu jedną z najbardziej znaczących gałęzi swoich działań marketingowych. A co jeśli pójdziemy kilka kroków dalej i wspólnie z internetowym twórcą stworzymy… limitowany produkt?

Czytaj więcej

Influencer marketing w roku 2023

Świat influencer marketingu zmienia się bardzo dynamicznie. Przez rok może wydarzyć się bardzo dużo, trendy mogą się zmienić o 180 stopni, a nowa platforma, o której rok wcześniej nikt nie słyszał, może stać się najpopularniejszą apką. Influencerzy, będący na szczycie popularności, mogą wpaść w otchłań zapomnienia.

Czytaj więcej

Wyzwania dla influencer marketingu na rok 2023

Influencer marketing to branża, która się nieustannie rozwija. Jej dynamiczne zmiany szczególnie zauważyliśmy w 2022 r. Nowe regulacje prawne, wytyczne odnośnie do działań influencerów z markami czy wzmocnienie potencjału kolejnych platform – to tylko część z nich. Jak te moderacje wpłyną na pracę marketerów w 2023 r.?

Czytaj więcej

Influencer marketing w trudnych branżach. Czy to się sprawdza?

Jeśli zapytamy przypadkową osobę o produkty kojarzone z influencer marketingiem, jej myśli z dużym prawdopodobieństwem powędrują w stronę ubrań, kosmetyków i produktów spożywczych. Nic dziwnego – Lody Ekipy czy Paletki Teamu X zyskały ogromną popularność i błyskawicznie zdobyły wysoką pozycję w świadomości konsumentów. Czy to jednak oznacza, że w influencer marketingu nie ma miejsca dla firm z innych kategorii? Nic bardziej mylnego! Dziś zabierzemy Was w podróż po meandrach najtrudniejszych influencerskich briefów i spróbujemy udowodnić, że w tej branży nie ma rzeczy niemożliwych. Let’s go!

Czytaj więcej

Współpraca z influencerem: oczekiwania VS. rzeczywistość

Influencer marketing jest dziedziną, która mocno rozwinęła się na przestrzeni ostatnich lat, a obecnie odgrywa ogromną rolę w reklamie produktów oraz usług. Internetowi twórcy stali się nieodłącznym elementem strategii marketingowych setek brandów – i trudno dziś wskazać sektor, w którym influencerzy nie byliby istotnym kanałem dotarcia do odbiorców.

Czytaj więcej

Najciekawsze rodzaje działań z influencerami. Jak dopasować formaty promocji do celów marki?

Jakie formy współpracy z twórcami wybrać, gdy w kampanii zależy nam na budowaniu świadomości? Czy ten sam rodzaj działań będzie skuteczny, gdy chcemy podbić sprzedaż? Sprawdź, na jakie rozwiązania postawić w zależności od celu współpracy.

Czytaj więcej

Influencer marketing potrzebuje dobrego PR-owca

Jak to jest, że rynek influencer marketingu odnotowuje ogromne wzrosty (szacowane 15 mld dolarów w 2022 r.!), a jednocześnie youtuber i influencer (ramię w ramię z politykiem) są najmniej poważanymi zawodami? Czy przyspieszona transformacja cyfrowa i, co za tym idzie, gigantyczny rozwój platform społecznościowych, zostawiły daleko w tyle nastroje społeczne? A może to tylko medialna wojna pokoleń (i ankietowanych)?

Czytaj więcej

Jak wykorzystać influencer marketing w metaverse?

Metaverse jest wskazywany jako jeden z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym. Warto zatem wiedzieć, co tak naprawdę kryje się za tym pojęciem, co można robić w metaverse i jak wykorzystać w nim influencer marketing. Nie tylko globalnie, ale także w Polsce.

Czytaj więcej

Kampanie multiplatformowe – jak stworzyć udany miks?

Podejmując współpracę z influencerem, jednym z pierwszych aspektów określanych w strategii jest platforma, na której ma być przeprowadzona promocja. Wybór jest szeroki, bo do wyboru mamy m.in. najpopularniejszy serwis – według wyników badania Mediapanelu – Facebook, z którego korzysta 76% polskich internautów, a także prężnie rozwijającą się aplikację TikTok– która w grudniu przekroczyła 10 mln polskich użytkowników, czy platformę YouTube, na której spędzamy średnio 40 minut dziennie – według danych Google. Nie możemy też zapomnieć o Instagramie, który ciągle rozszerza swoje funkcjonalności, oraz o Twitterze czy Twitchu. Ciężko jest więc wybrać jedną najlepszą platformę.

Czytaj więcej