Buduj poczucie wspólnoty u fanów
Istnieje kilka rozwiązań dzięki którym marki i influencerzy mogą wzmocnić poczucie przynależności wśród swoich odbiorców i potencjalnych klientów. Ich wspólnym mianownikiem jest założenie, że lepiej jest budować indywidualne relacje z użytkownikami platformy, a co za tym idzie mówić precyzyjnie do mniejszych grup zainteresowanych daną tematyką bądź utożsamiających się z konkretnymi postawami i wartościami.
Pisz notatki i dziel się nimi ze swoją społecznością. Taka notatka będzie dostępna przez 24 godziny w panelu wiadomości dla wszystkich użytkowników bądź jedynie tych, których zaliczyliśmy do kategorii bliscy znajomi. Notatka ograniczona jest do 60 znaków, ale z drugiej strony można ją wzbogacić krótkim wideo. Co chyba najbardziej przydatne w kontekście budowania relacji ze społecznością, na notatki można odpowiadać. Oczywiście notatki przydadzą się influencerom bądź markom, których styl komunikacji bądź skala przekłada się na zwiększoną częstotliwość interakcji prowadzonych z poziomu komunikatora. Warto jeszcze wspomnieć, że możemy mieć dostępną dla naszych kontaktów jedną notatkę, a zamieszczenie kolejnej spowoduje usunięcie poprzedniej, nawet jeśli od momentu publikacji tej pierwszej nie minęły 24 godziny. W moim odczuciu takie rozwiązanie jest korzystne, po-
nieważ nie prowadzi do przesytu treści, jaki nie-
kiedy widoczny jest na profilach z poziomu sekcji stories. Takie rozwiązanie wymusza zastanowienie się, czy treść jak...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!