Miniony rok w influencer marketingu pokazał nam wiele nowych twarzy, które mogą namieszać w branży. Ekipy influencerów przestały mieć taką siłę i bardziej zaczęli się liczyć pojedynczy twórcy i indywidualności. Dzięki wprowadzonym wytycznym od UOKIK współpraca influencerów jest bardziej przejrzysta, a twórcy poważniej podchodzą do marek, które reklamują. Co nam jednak pokaże rok 2023? Na pewno częściowo powtórzą się trendy z roku 2022 oraz pojawią się rzeczy, których dziś się nie spodziewamy.
POLECAMY
Długie filmy na YouTubie na szeroką skalę
TikTok jest niewątpliwie najszybciej rozwijającą się platformą społecznościową. Trend krótkich form wideo przeniósł się nie tylko na YouTubie, gdzie często liczba i częstotliwość publikacji była najważniejsza. W tym roku to się zmieni. Filmy daily u wielu twórców zastąpią formy, które nie tylko są dłuższe, ale też takie, że do ich przygotowania potrzeba zaangażowania zarówno czasu, jak i pieniędzy. Ogłosił to już Rezi, czyli jeden z topowych twórców, który systematycznie co roku robi serie daily. Zapowiedział on, że w tym roku skupi się na formatach bardziej skomplikowanych, aby postawić na filmy bardziej przemyślane i skomplikowane w produkcji. Takie, które trwają więc...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!