JAK BUDOWAĆ LEJEK SPRZEDAŻOWY ZA POMOCĄ MARKI OSOBISTEJ NA LINKEDIN?

LinkedIn Otwarty dostęp

Ponad 660 milionów użytkowników LinkedIn na świecie nie może się mylić. Aktualnie jest to najlepsza platforma do budowania profesjonalnej marki osobistej, zarządzania biznesową siecią kontaktów oraz wspierania działań sprzedażowych. Dzięki regularnej aktywności i poszerzaniu sieci kontaktów możemy łatwiej niż kiedykolwiek nawiązać wartościowe (online i nie tylko!) relacje biznesowe, które przełożą się na wzrost sprzedaży produktów oraz usług.

Początkiem drogi do zbudowania silnej marki osobistej na LinkedIn, którą można wykorzystywać w działaniach sprzedażowych, jest dobrze uzupełniony profil osobisty. O tym, jakie elementy musi zawierać, dowiesz się z poprzednich wydań „Social Media Managera” (np. nr 5 (13)/2019, 
M. Gawanowska, Sukces na LinkedIn – praktyczne wskazówki, co robić, by LinkedIn konwertował, s. 38 –40).

Etapy budowanie lejka sprzedażowego za pomocą marki osobistej 

Po skrupulatnym uzupełnieniu profilu osobistego czas rozpocząć działania, które wzmocnią twoją markę osobistą, zainteresują przyszłych klientów i w konsekwencji wygenerują nowe zlecenia oraz wartościowe relacje, które zaprocentują w przyszłości. 

Etap I – świadomość 
Na początku zacznij budować świadomość swojej marki osobistej na LinkedIn. Zastanów się, jakie działania sprawią, że inni użytkownicy zainteresują się twoim profilem. Na tym etapie najważniejsze jest nawiązywanie pierwszych relacji oraz systematyczne udzielanie się w grupach związanych z daną branżą. Pokazanie się jako profesjonalista, komentowanie i udostępnianie interesującego contentu, zapraszanie do wspólnego dia...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy