Dział: LinkedIn

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Biuro prasowe w LinkedIn

Wszelkie narzędzia do współpracy z mediami mają sens tylko wtedy, gdy są rzeczywiście blisko dziennikarzy. Tak jest z LinkedIn, w którym zarejestrowało się ponad 5 mln Polaków – w tym sporo dziennikarzy i ludzi z ekosystemu medialnego. Eksperci PR mogą mądrze wykorzystać ten kanał komunikacji – jako miejsce dystrybucji informacji i tworzenia sieci kontaktów.

Czytaj więcej

Jak wykorzystać LinkedIn w budowaniu wizerunku?

Swój profil na znanym portalu zawodowym prowadzę już jakiś czas. Kiedyś to ja – jako początkująca fotografka – szukałam klientów, dzisiaj to raczej oni znajdują mnie. Doradzam również tym, którzy przychodzą wykonać sesje zdjęciowe, w jaki sposób mogą budować swoją markę osobistą, korzystając z mediów społecznościowych. Jaki jest zatem przepis na stworzenie rzetelnego, ale atrakcyjnego dla odbiorcy profilu na LinkedIn? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.

Czytaj więcej

O komunikacji B2B ze szczególnym uwzględnieniem działań na LinkedIn

Merytoryka, eksperckość i konkret to wyznaczniki komunikacji B2B. W 2023 r., ze względu na dynamiczną sytuację gospodarczą, przedsiębiorcy jeszcze mocniej powinni zwrócić uwagę na zależność między ceną produktów i usług a korzyściami, jakie mogą w ramach nich otrzymać. O czym jeszcze należy pamiętać?

Czytaj więcej

Jak zwiększyć potencjał komunikacji na LinkedIn w 2023 r.? Trendy i nowości

Jak zadbać o profil osobisty i firmowy na LinkedIn w 2023 r., by cieszyć się bardziej zaangażowaną społecznością oraz satysfakcjonującymi wynikami? Poznaj trendy na ten rok i dowiedz się więcej o nadchodzących zmianach, które mogą pomóc zaplanować odpowiednie działania rozwojowe na linkedinowych profilach.

Czytaj więcej

Mitologia LinkedIn Ads – czyli fakty i mity reklamy na LinkedIn

W roku 2003 na mapie świata pojawiło się nowe wirtualne państwo pod nazwą LinkedIn. Początkowo większość jego mieszkańców stanowił wpływowy ród Przedsiębiorców, pochodzących głównie z obszarów Doliny Krzemowej. Z biegiem czasu miejsce to zaczęło przykuwać uwagę Maklerów z Wall Street, Workersów i Karierowiczów, co zainteresowało Headhunterów upatrujących w nim szans na znalezienie wybitnych talentów.

Czytaj więcej

Jak ugryźć LinkedIn w 2022 r.

Uprzedzam – nie będę pisał porad w stylu: „Pisz ważne dla Twoich odbiorców treści, a one same do nich dotrą” lub „Nieważne, kim jesteś, ważne, co piszesz na LinkedIn”. Te usłyszane kiedyś zdania do dziś wywołują mój uśmiech.

Czytaj więcej

Celebryci i influencerzy na niebieskim dywanie LinkedIn

Co łączy Ryana Reynoldsa, Jessicę Albę i Roberta Downey Juniora? Na co dzień kojarzymy ich z nieszablonową grą aktorską i ponadczasowymi hollywoodzkimi produkcjami filmowymi. Jednak mało kto wie, że pod kostiumem każdego z nich kryje się także postać przedsiębiorcy, który swoją rozpoznawalną marką osobistą wspiera prowadzone przez siebie biznesy na LinkedIn.

Czytaj więcej

Jak skutecznie prowadzić komunikację B2B na Linkedin w 2022 r.?

Większość dużych i małych firm rozumie potrzebę obecności w social mediach. Profile na Facebooku oraz Instagramie posiadają zarówno duże korporacje, jak i jednoosobowe działalności gospodarcze. Nic dziwnego, w końcu, jak wynika z danych Hootsuite, z tych dwóch platform korzysta w Polsce odpowiednio 89% i 60% użytkowników internetu w wieku od 16 do 64 lat.

Czytaj więcej

LinkedIn – czy to dobre miejsce do nawiązywania relacji biznesowych?

Od jakiegoś czasu LinkedIn staje się coraz bardziej rozpoznawany, szczególnie wśród osób ze świata biznesu, freelancerów, właścicieli i pracowników firm. Z każdym dniem powstają nowe profile: małe, średnie i duże firmy, a nawet korporacje zakładają tam swoje konta. Portal staje się też coraz bardziej popularny nie tylko na świecie, ale też w Polsce. Pojawia się pytanie: „Czy LinkedIn to szansa dla naszych biznesów?”.

Czytaj więcej

Jak zbudować zaangażowaną społeczność na Linkedin?

Codziennie mijasz na ulicy ludzi, którzy posiadają ogromne doświadczenie i wiele cennych umiejętności. Niestety, brakuje im tego, co najważniejsze – rozgłosu. Żyjemy w czasach, w których by osiągnąć sukces potrzebujesz nie tylko wiedzy, ale też osób, które ją potwierdzą. Bez tego nawet geniusz zamknięty we własnym pokoju będzie tylko geniuszem w pokoju. Na szczęście dziś, jak nigdy dotąd, masz możliwości, by z niego wyjść. Zapewnia Ci je internet, a dokładniej – LinkedIn. Jak możesz wydostać się ze swojej bańki i sprawić, by świat o Tobie usłyszał?

Czytaj więcej

Siła profili osobistych w budowaniu wizerunku firmy na LinkedIn

Wcześniej kojarzone głównie jako wirtualne CV, dziś konto na LinkedIn to tak naprawdę nieodłączny element nawiązywania biznesowych relacji 
i sprzedaży B2B w przestrzeni mediów społecznościowych. Poza możliwością prezentacji dorobku zawodowego, platforma jest ważnym elementem procesu kreowania wizerunku w sieci, dając szansę na zdobycie uznania i prestiżu jako ekspert w danej branży czy możliwość odkrycia nowych ścieżek kariery i wyzwań
zawodowych. 

Czytaj więcej

Nowości na LinkedInie – co warto o nich wiedzieć?

LinkedIn rośnie w siłę. Szacuje się, że w Polsce korzysta już z niego ok. 4 mln ludzi, a na świecie prawie 700 mln użytkowników. Zauważalny na platformie trend budowania marki osobistej czy poszukiwania pracy to jedno, jednak rośnie także liczba stron firmowych, których w Polsce jest już ok. 80 000. Sam serwis idzie w kierunku nowych rozwiązań dla biznesu, także takich uwzględniających sytuację pandemiczną. Jego twórcy zapowiedzieli wiele zmian w wyglądzie, ale także – co ważniejsze – w funkcjonalnościach platformy oraz reklamach. Spora część z nich ujrzała już w Polsce światło dzienne. Jak widać, jednym z głównych celów, jaki obrał sobie portal na rozwój w następnych latach, jest budowa silnego rozwiązania biznesowego, na którym liczą się przede wszystkim kontakty i relacje. Z roku na rok udaje mu się przekonać do siebie coraz więcej ludzi. Ale zacznijmy od początku.

Czytaj więcej