Dołącz do czytelników
Brak wyników

LinkedIn

5 maja 2022

NR 25 (Kwiecień 2022)

Celebryci i influencerzy na niebieskim dywanie LinkedIn

0 456

Co łączy Ryana Reynoldsa, Jessicę Albę i Roberta Downey Juniora? Na co dzień kojarzymy ich z nieszablonową grą aktorską i ponadczasowymi hollywoodzkimi produkcjami filmowymi. Jednak mało kto wie, że pod kostiumem każdego z nich kryje się także postać przedsiębiorcy, który swoją rozpoznawalną marką osobistą wspiera prowadzone przez siebie biznesy na LinkedIn.

Celebryci ze Stanów Zjednoczonych, a także i z Polski, coraz chętniej goszczą na scenie tej największej na świecie platformy dla profesjonalistów z widownią 810 mln osób w ponad 200 krajach oraz regionach świata, która stale rośnie. Niektórzy z nich mają wyjątkową okazję odegrać pierwszoplanową rolę influencera LinkedIn i wyznaczać trendy. Jednak obsada tej platformy jest na tyle szeroka, że znajdzie się tam miejsce także dla Ciebie! 

POLECAMY

 Rys. 1. Bill Gates na LinkedIn. 
Źródło: www.linkedin.com/in/williamhgates/

Influencerzy na LinkedIn – to tacy w ogóle istnieją? 

Influencerami na tej platformie jest grupa ponad 500 wpływowych osób z całego świata. Dołączyć do tego grona można wyłącznie na specjalne zaproszenie. Ideą LinkedIn jest ścisła współpraca z nimi w celu tworzenia wartościowych treści o charakterze edukacyjnym. Dzięki temu użytkownicy tej platformy mogą inspirować się oraz poszerzać swoją wiedzę bezpośrednio od osób, które są autorytetami w swojej branży.  
Wśród nich znajdują się m.in. znani przedsiębiorcy, aktorzy czy nawet gwiazdy muzyki. Spójrzmy na kilka przykładów: 

  • Bill Gates – to ikona współczesnego świata, która zgromadziła, jak dotąd, największą społeczność obserwujących na LinkedIn – aż 35 461 440 osób. Poza bogatym stażem pracy w Microsoft jest on także założycielem firmy BreakThrough Energy oraz współprzewodniczącym fundacji Billa & Melindy Gates. Na jego koncie osobistym regularnie p...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy