Jak wykorzystać LinkedIn w budowaniu wizerunku?

LinkedIn

Swój profil na znanym portalu zawodowym prowadzę już jakiś czas. Kiedyś to ja – jako początkująca fotografka – szukałam klientów, dzisiaj to raczej oni znajdują mnie. Doradzam również tym, którzy przychodzą wykonać sesje zdjęciowe, w jaki sposób mogą budować swoją markę osobistą, korzystając z mediów społecznościowych. Jaki jest zatem przepis na stworzenie rzetelnego, ale atrakcyjnego dla odbiorcy profilu na LinkedIn? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule.

Profesjonalny wizerunek

Wizerunek to element pierwszego wrażenia, które niejednokrotnie definiuje ogólną opinię o danym człowieku, a tym samym ma ogromne znaczenie także w relacjach związanych z zatrudnieniem lub prowadzeniem działalności. Dzięki niemu zwiększysz szansę na to, że ludzie będą chcieli podjąć z Tobą współpracę lub kupić produkt bądź usługę, sygnowaną Twoim nazwiskiem. W biznesie wizerunek powinien przede wszystkim:

  • wzbudzać zaufanie przez pewną wiarygodność;
  • podkreślać fachowość, wiedzę czy doświadczenie;
  • wyróżniać się estetyką przy zachowaniu spójności.
    ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy