Nie ma jednej idealnej formuły na sukces na LinkedInie, ale są pewne trendy, które w 2025 r. będą dominować. Content marketing nabiera nowego kształtu, personal branding staje się kluczowy, a autentyczność bardziej pożądana niż kiedykolwiek. To wszystko sprawia, że obecność na platformie wymaga nie tylko pomysłowości, ale też elastyczności i umiejętności dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia. Firmy, które to zrozumieją, będą mogły liczyć na lepsze wyniki.
Jak będzie wyglądał content marketing na LinkedInie w 2025 r.?
Storytelling ponad sprzedażowe treści
Posty, które zdobywają największe zaangażowanie, mają jedną wspólną cechę – ludzie się w nie wciągają. To już nie są tylko suche informacje o produktach czy usługach. Liczy się wartościowa narracja, dobrze opowiedziana historia lub wyrazista opinia. W obecnym roku warto bardziej zwrócić uwagę na spójność przekazu, bo użytkownicy LinkedIna są coraz bardziej wyczuleni na treści, które są tworzone wyłącznie w celach promocyjnych, i omijają je szerokim łukiem. Ludzie chętniej angażują się pod postami odpowiadającymi na rzeczywiste potrzeby.
Napisz prawdziwą...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!