Choć marketing B2B zorientowany jest na klienta firmowego i często proces zakupowy wydłuża się do kilku tygodni (a czasem nawet miesięcy), to ostateczną decyzję zakupową zawsze podejmuje człowiek. Dlatego to, co powinno stać się priorytetem w marketingu B2B w nadchodzącym roku, to zdecydowanie customer experience.
To właśnie zbudowanie i zacieśnienie relacji z klientami stanie się kluczowym wyznacznikiem w komunikacji na ten rok. Już od dłuższego czasu mówimy o działaniach H2H (Human to Human), dlatego w swojej strategii nie należy ich pominąć.
Spotkania networkingowe, eventy branżowe i przeznaczone dla klientów atrakcje są jak na...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!