O komunikacji B2B ze szczególnym uwzględnieniem działań na LinkedIn

LinkedIn

Merytoryka, eksperckość i konkret to wyznaczniki komunikacji B2B. W 2023 r., ze względu na dynamiczną sytuację gospodarczą, przedsiębiorcy jeszcze mocniej powinni zwrócić uwagę na zależność między ceną produktów i usług a korzyściami, jakie mogą w ramach nich otrzymać. O czym jeszcze należy pamiętać?

Choć marketing B2B zorientowany jest na klienta firmowego i często proces zakupowy wydłuża się do kilku tygodni (a czasem nawet miesięcy), to ostateczną decyzję zakupową zawsze podejmuje człowiek. Dlatego to, co powinno stać się priorytetem w marketingu B2B w nadchodzącym roku, to zdecydowanie customer experience. 
To właśnie zbudowanie i zacieśnienie relacji z klientami stanie się kluczowym wyznacznikiem w komunikacji na ten rok. Już od dłuższego czasu mówimy o działaniach H2H (Human to Human), dlatego w swojej strategii nie należy ich pominąć.
Spotkania networkingowe, eventy branżowe i przeznaczone dla klientów atrakcje są jak na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy