Pod koniec 2022 r. serwis poinformował o kilku ciekawych rozwiązaniach, które są systematycznie wprowadzane, a niektóre z nich są już widoczne na wybranych profilach. Warto mieć je na uwadze i wdrażać w nowym roku, aby z powodzeniem realizować kolejne cele komunikacyjne. Pomyśl o wykorzystaniu kilku prostych ulepszeń, opierając się na nowościach na tym kanale, a być może wyprzedzisz innych i zapunktujesz na przyszłość.
Platforma społecznościowa, która rośnie
Rok 2022 był dla LinkedIn rekordowy pod wieloma względami. Największe w historii przychody to tylko jeden z aspektów. Rośnie także liczba użytkowników. Według danych z raportu „Raport LinkedIn w Polsce w 2022 roku. Styczeń” Adriana Gamonia liczba osób korzystających z platformy wyniosła ponad 810 mln. Dostępne statystyki LinkedIn podają, że obecnie liczba urosła do ponad 875 mln. Dodatkowo w 2022 r. platforma odniosła sukces w postaci wzrostu zaangażowania o 22%, a także wyższej liczby zatrudnień – aż o 88% w porównaniu z rokiem wcześniejszym.
To liczbowe zestawienie potwierdza się w praktyce, ponieważ przy aktywnym użytkowaniu LinkedIn faktycznie widać rosnące zainteresowanie tym biznesowym serwisem społecznościowym. Wraz z ciągłym i coraz szybszym rozwojem platformy wprowadzane są kolejne zmiany będące odpowiedzią na po-
trzeby jej użytkowników. Sprawdź najnowsze z nich!
Jakie nowości LinkedI
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!