Społeczność tego miasta zaczęła się sukcesywnie rozrastać, a co za tym idzie - pojawiły się nowe możliwości biznesowe, jak i potrzeby dotarcia ze swoimi produktami oraz usługami do szerszego grona odbiorców. W 2005 r. wprowadzono pierwszą reklamę pod nazwą LinkedIn Ads, która miała stać się punktem zwrotnym w rozwoju ekonomicznym państwa i tak też się stało... Zaczęto stopniowo wdrażać nowe formaty, takie jak reklamy tekstowe czy treści sponsorowane.
LinkedIn zaczął aspirować do miana głównego ośrodka na szlaku handlowym współczesnego świata.
Okres rozkwitu przypada na 2016 r., gdy to najeźdźcy z Microsoftu przejęli państwo i wyznaczyli mu nowy kierunek rozwoju. Wprowadzili m.in. możliwość śledzenia konwersji, analizy danych demograficznych, formularze generowania leadów, czy takie formaty, jak wideo, karuzela i wydarzenie.
LinkedIn stał się największą na świecie platformą dla profesjonalistów i wciąż wiedzie prym w tym zakresie w przestrzeni online, zrzeszając aktualnie 875 mln* użytkowników, z czego 5,3 mln* pochodzi z Polski. Te liczby to także olbrzymi potencjał reklamowy, jaki oferuje. Pomimo jego skali w dalszym ciągu jest jednak obiektem lęku, obaw i licznych stereotypów, które skutecznie zniechęcają do jego eksploracji. Najwyższy czas, by zweryfikować, co jest faktem, a co mitem w kontekście LinkedIn Ads.
MIT I
Reklama na L...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!