Zasięg LinkedIn
LinkedIn jest chyba jedyną platformą w wirtualnym świecie, gdzie nie występuje tzw. hejt. To zdecydowanie przestrzeń kulturalnych, wykształconych ludzi nastawionych na budowanie profesjonalnego wizerunku oraz nawiązywanie relacji biznesowych. Mimo tego, jak wszystko na świecie, posiada wielu zwolenników i prawdopodobnie podobną liczbę przeciwników. Niezależnie od tego, jakie mamy zdanie na temat portali społecznościowych, bezdyskusyjne jest to, że LinkedIn zapewnia szeroką grupę odbiorców: trzy lata temu miał ponad 630 mln zarejestrowanych użytkowników, w tym roku jest już ich 740 mln! W Polsce liczba użytkowników wynosi blisko 4,5 mln. Jest to potężna liczba, jeśli spojrzymy na nią w kontekście reklamy i targetowania. Liczba, która może przełożyć się na realne korzyści dla firmy.
POLECAMY
Relacje biznesowe w wirtualnym świecie
Jak obecność w tak specyficznej wirtualnej przestrzeni, jaką jest LinkedIn, może wpłynąć na nasz biznes i relacje z klientami? Prawdopodobnie nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od tego, jaki jest cel nawiązywania przez nas relacji. Niemniej, jeśli chcemy budować sieci kontaktów, poznawać osoby z różnych branż: specjalistów, menedżerów, właścicieli firm, to jesteśmy we właściwym miejscu: dzięki wykorzystaniu potencjału platformy nasz biznes m...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!