Social media wczoraj i dziś
Jeszcze niedawno branża mody pozostawała zamkniętym światem, do którego bardzo trudno było się dostać. Była zarezerwowana dla kolorowych magazynów, zamkniętych pokazów mody i top modelek. Te ostatnie, aby zostać zauważone przez domy mody, musiały budować swoją markę przez liczne współprace, kontrakty czy przesłuchania. Zdobywanie znajomości i system poleceń były wówczas niezawodną metodą, aby zostać ikoną mody i eksponować trendy wyznaczane przez przemysł modowy.
POLECAMY
W tym schemacie użytkownik był biernym odbiorcą narzucanych mu koncepcji. Pojawienie się mediów społecznościowych całkowicie przetasowało karty wpływów w tej branży, przekazując w ręce użytkowników narzędzie do samokreacji.
Media społecznościowe wniosły do mody przede wszystkim możliwość szybkiego łączenia się w społeczności o podobnych zainteresowaniach, ale także stworzyły przestrzeń do rozmawiania i wchodzenia w interakcje. W tym przypadku ważną rolę odegrała także różnorodność, mnogość trendów, zróżnicowanie marek i influencerów.
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!