Jak tworzyć rolki, które sprzedają? Przewodnik krok po kroku

Content marketing

Rolki to niekwestionowany król krótkich treści wideo, które zmieniły zasady gry. Dziś nasza zdolność skupienia się jest krótsza niż kiedykolwiek. W świecie, w którym non stop jesteśmy bombardowani informacjami, masz tylko kilka chwil, żeby się wyróżnić i przyciągnąć uwagę swojego odbiorcy. Rolki to nie moda – to skutecznie narzędzie, które pozwala dotrzeć do nowych klientów i budować silne relacje. Zamiast traktować rolki jak obowiązek, warto zobaczyć w nich szansę na rozwój Twojej marki. 

Rolki to szansa na zdobycie nowych klientów

Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy jest stworzony do występowania przed kamerą, nie każdy lubi (i chce) się pokazywać i nie każdy ma na to czas. Mimo wszystko warto spróbować – rolki są aktualnie jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dlaczego? Są krótkie, angażujące i dostarczają treści w szybki i przystępny sposób. Algorytmy Instagrama czy TikToka lubią tę formę, a to oznacza, że nawet niewielkie konta mogą w ten sposób trafić do potencjalnych klientów i osób, które wcześniej nie miały styczności z daną marką. 
Rolki słyną z dużego zaangażowania – użytkownicy chętnie je oglądają, komentują i udostępniają. Genialnie napisany post raczej nigdy (chociaż są wyjątki) nie wykręci takich wyników jak rolka. Rolki to bardzo wdzięczny format, za ich pośrednictwem można pokazać dosłownie wszystko – produkt, usługi, kulisy pracy, można opowiedzieć historię... Dzięki rolkom marka staje się bardziej przystępna i zrozumiała dla odbiorców, a pamiętaj, że społeczeństwo się starzeje...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy