Rolki to szansa na zdobycie nowych klientów
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy jest stworzony do występowania przed kamerą, nie każdy lubi (i chce) się pokazywać i nie każdy ma na to czas. Mimo wszystko warto spróbować – rolki są aktualnie jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Dlaczego? Są krótkie, angażujące i dostarczają treści w szybki i przystępny sposób. Algorytmy Instagrama czy TikToka lubią tę formę, a to oznacza, że nawet niewielkie konta mogą w ten sposób trafić do potencjalnych klientów i osób, które wcześniej nie miały styczności z daną marką.
Rolki słyną z dużego zaangażowania – użytkownicy chętnie je oglądają, komentują i udostępniają. Genialnie napisany post raczej nigdy (chociaż są wyjątki) nie wykręci takich wyników jak rolka. Rolki to bardzo wdzięczny format, za ich pośrednictwem można pokazać dosłownie wszystko – produkt, usługi, kulisy pracy, można opowiedzieć historię... Dzięki rolkom marka staje się bardziej przystępna i zrozumiała dla odbiorców, a pamiętaj, że społeczeństwo się starzeje...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!