Jak wykorzystać influencer marketing w metaverse?

Influencer marketing

Metaverse jest wskazywany jako jeden z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym. Warto zatem wiedzieć, co tak naprawdę kryje się za tym pojęciem, co można robić w metaverse i jak wykorzystać w nim influencer marketing. Nie tylko globalnie, ale także w Polsce.

Metaverse – wirtualny świat i wielki biznes

Termin „metaverse” jest obecnie odmieniany przez wszystkie przypadki przez dużą część branży marketingowej. Nie każda osoba dokładnie jednak rozumie, co tak właściwie stoi za tym pojęciem. W pierwszej kolejności warto zatem wyjaśnić znaczenie tego popularnego słowa. Metaverse to nic innego jak wirtualny świat, do którego użytkownicy internetu wchodzą poprzez cyfrowe awatary, żeby spędzać razem czas, brać udział w różnych wydarzeniach, rozmawiać, tworzyć własny content czy wspólnie grać. To jednak nie wszystko, bo można tam również pracować, odkrywać nowe marki, kupować produkty, czy też wykonywać wiele różnych aktywności, zależnie od dostępnych narzędzi.

Dostęp do wspomnianych światów można uzyskać za pośrednictwem różnych urządzeń. Warto jednak zaznaczyć, że mogą to być nie tylko gogle VR, ale także standardowy laptop czy nawet telefon. Nie wszyscy bowiem mogą zdawać sobie sprawę z tego, że za metaverse można uznać również co najmniej kilka dobrze znanych gier. Są to więc nie tylko nowe platformy typu Meta Horizon Worlds, Decentraland czy Sandbo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy