Nie ma na to jednej, właściwej recepty, ale spróbujmy wziąć na warsztat kilka pomysłów bazujących na wykorzystaniu kodów rabatowych i promocji.
Temat stary jak świat? Oczywiście! Skoro jednak stary to pewnie całkiem skuteczny. Co zrobić, by sprawdził się i dzisiaj?
Przeanalizujmy go więc pod kątem kilku czynników, takich jak:
POLECAMY
- personalizacja;
- ograniczony dostęp albo stary i dobry efekt FOMO (fear of missing out – strach przed umknięciem czegoś ważnego);
- współpraca z influencerami;
- współtworzenie z użytkownikiem.
Personalizacja = lepsze zaangażowanie
W świecie agresywnego marketingu w mediach społecznościowych, w którym konsumenci są bombardowani informacjami i reklamami, personalizacja może okazać się kluczowa dla zbudowania jakiejkolwiek przewagi. Wykorzystanie danych o klientach, takich jak historia zakupów, preferencje produktowe, lokalizacja czy demografia, pozwala tworzyć i dostarczać spersonalizowane doświadczenia, w tym także indywidualne kody rabatowe i promocje. I choć wydaje się to oczywiste, nadal zdarza się, że zamiast bazować na danych o kliencie, tworzymy sobie w głowach jego idealny portret i to z nim próbujemy się komunikować.
Tymcza...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!