Jestem przekonana, że ten rok odznaczy się przede wszystkim uważnym podejmowaniem działań marek z ambasadorami. Świadomość konsumentów, a także brandów nieustannie rośnie. Nikt już nie zwraca uwagi na standardowe promowanie produktów przez celebrytów czy influencerów. Marketerzy (wreszcie) zaczynają śledzić generowane przez twórców wyniki, a followersi, widząc, że materiał jest reklamowy, mogą podjąć szybką decyzję o tym, czy jest to interesujący dla nich content czy tylko publikacja do ominięcia.
Rok 2023 to czas wartościowej, ale i jasno wskazanej współpracy. Influencer marketing nabiera innego wymiaru, którego wyzwaniom trzeba sprostać. To już nie tylko selektywność współpracy przez twórców i zakaz reklamowania produktów prawnie zabronionych. To czas na zaskakujące, niestandardowe akcje. To także ogromny potencjał na współpracę z ambasadorami marek, które zapadną w pamięci odbiorców, niosąc ze sobą społeczny przekaz.
Przed nami także wyzwania techniczne. W trendach inf...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!