Treści audio zyskują na popularności – nie bez powodu znalazły się w wielu zestawieniach trendów na rok 2023. Jak je tworzyć i wykorzystywać do promocji marek?
Treści audio zyskują na popularności – nie bez powodu znalazły się w wielu zestawieniach trendów na rok 2023. Jak je tworzyć i wykorzystywać do promocji marek?
Wdobie cyfrowego świata, gdzie przepływ informacji jest niemal natychmiastowy, coraz więcej firm szuka form marketingu, które przyniosą długofalowe i trwałe korzyści. Jedną z nich jest tworzenie artykułów eksperckich. Czy są one skutecznym narzędziem promocyjnym, które przekłada się na zwiększenie sprzedaży, czy tylko modnym, chwytliwym hasłem? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z artykułami eksperckimi znajdziesz w dalszej części tekstu.
Rebranding, potocznie kojarzony ze zmianą logotypu, kolorystyki i materiałów wizerunkowych, ma o wiele głębsze podłoże, niż tylko odświeżenie wizualnej fasady. Na zbudowanie nowej tożsamości, prócz ww. elementów może się składać rozbudowana oferta produktowa, strona www z nowymi funkcjonalnościami czy nawet sposób, w jaki prowadzona jest obsługa klienta. Wreszcie rebranding to tone of voice – nowe zasady, zgodnie z którymi zwracamy się do odbiorców i klientów z każdego miejsca, w którym się z nimi spotykamy.