Dział: Copywriting

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak tworzyć skuteczne treści audio?

Treści audio zyskują na popularności – nie bez powodu znalazły się w wielu zestawieniach trendów na rok 2023. Jak je tworzyć i wykorzystywać do promocji marek?

Czytaj więcej

Artykuły eksperckie – czy warto w nie inwestować?

Wdobie cyfrowego świata, gdzie przepływ informacji jest niemal natychmiastowy, coraz więcej firm szuka form marketingu, które przyniosą długofalowe i trwałe korzyści. Jedną z nich jest tworzenie artykułów eksperckich. Czy są one skutecznym narzędziem promocyjnym, które przekłada się na zwiększenie sprzedaży, czy tylko modnym, chwytliwym hasłem? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z artykułami eksperckimi znajdziesz w dalszej części tekstu.

Czytaj więcej

Copywriting jako kluczowa składowa rebrandingu

Rebranding, potocznie kojarzony ze zmianą logotypu, kolorystyki i materiałów wizerunkowych, ma o wiele głębsze podłoże, niż tylko odświeżenie wizualnej fasady. Na zbudowanie nowej tożsamości, prócz ww. elementów może się składać rozbudowana oferta produktowa, strona www z nowymi funkcjonalnościami czy nawet sposób, w jaki prowadzona jest obsługa klienta. Wreszcie rebranding to tone of voice – nowe zasady, zgodnie z którymi zwracamy się do odbiorców i klientów z każdego miejsca, w którym się z nimi spotykamy.

Czytaj więcej