Nikogo nie dziwi, że sztuczna inteligencja (AI) jest na szeroką skalę wykorzystywana w branży reklamowej. Pytanie tylko, jak wykorzystywać ją najskuteczniej. Czy AI ma szanse sprawdzić się w planowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych i dostarczaniu lepszych wyników niż doświadczony mediowiec? We współpracy z agencją Bees & Honey sprawdziliśmy to, przeprowadzając eksperyment na 24 kampaniach w ekosystemie Meta.
Dział: Facebook
Działania promocyjne prowadzone na Facebooku mogą zostać ograniczone przez sam Facebook na wiele sposobów i z wielu przyczyn. Zamieszczone w Centrum Pomocy dla firm instrukcje nierzadko pomogą wskazać przyczynę problemu, jednak niektóre sytuacje, będą wymagały bezpośredniego kontaktu z pracownikiem Meta. Jak dotrzeć do takiej osoby i uzyskać od niej wsparcie? Oto kompletna instrukcja, jak krok po kroku komunikować się z cyfrowym biurem obsługi klienta, czyli Meta Concierge Support.
Kampanie remarketingowe są jedną z najskuteczniejszych form reklamy na Facebooku. Dzięki nim możesz precyzyjnie docierać do użytkowników, którzy mieli już styczność z Twoją marką. Facebook daje kilka ciekawych możliwości, które mogą całkowicie odmienić wyniki Twoich kampanii.
Social Media Manager często jednego dnia łączy w sobie obowiązki marketera, stratega, copywritera, analityka, grafika, specjalisty od performance i obsługi klienta. Różnorodność jest jedną z tych rzeczy, która czyni tę pracę atrakcyjną, lecz jednocześnie wymaga rozwijania szeregu kluczowych umiejętności i ciągłej aktualizacji wiedzy.