Dział: Wywiad

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

PR powinien stać na straży wiarygodności, rzetelności i autentyczności

Era cyfrowa dla PR-owca podkręciła tempo, zasięgi i intensywność komuni- kacji, a także umożliwiła większą interaktywność oraz bardziej precyzyjne dotarcie do klienta – podkreśla Marta Zagożdżon, PR & Communication Director w ConTrust Communication w wywiadzie z Januszem Mincewiczem.

Czytaj więcej

Działania komunikacyjne w centrum rewolucji zmian środowiska medialnego

Z Łukaszem Malczewskim, partnerem zarządzającym w agencji Public Relations dfusion communication, rozmawia Janusz Mincewicz.

Czytaj więcej

LPP: Sukcesywnie rozwijamy aplikacje mobilne, które odpowiadają już za 80% sprzedaży online

Wnaszym Contact Center zdecydowaliśmy się na implementację czat- botów, czyli wirtualnych asystentów sprzedaży, którzy w 50% roz- wiązują samodzielnie wpływające zapytania, odpowiadając na 60 wia- domości w minutę – mówi w rozmowie z Januszem Mincewiczem Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Czytaj więcej

Klientocentryczne podejście do obszarów biznesowych

Wminionym roku fiskalnym 2023 dostarczyliśmy do klientów 2 mln paczek, co pozwoliło osiągnąć 30-proc. udział kanału online w całości naszych przychodów – informuje Aneta Gil, Liderka ds. Komunikacji Zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce, w rozmowie z Januszem Mincewiczem.

Czytaj więcej