Sponsoring oddziałuje na rozpoznawalność i wizerunek marki produktu, a to dopiero generuje później bezpośrednie efekty sprzedażowe – podkreśla w rozmowie z Januszem Mincewiczem dr Szczepan Kościółek, adiunkt w Katedrze Zarządzania w Turystyce i Sporcie na Wydziale Zarządzania Komunikacją Społeczną Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Dział: Wywiad
Era cyfrowa dla PR-owca podkręciła tempo, zasięgi i intensywność komuni- kacji, a także umożliwiła większą interaktywność oraz bardziej precyzyjne dotarcie do klienta – podkreśla Marta Zagożdżon, PR & Communication Director w ConTrust Communication w wywiadzie z Januszem Mincewiczem.
Z Łukaszem Malczewskim, partnerem zarządzającym w agencji Public Relations dfusion communication, rozmawia Janusz Mincewicz.
Wnaszym Contact Center zdecydowaliśmy się na implementację czat- botów, czyli wirtualnych asystentów sprzedaży, którzy w 50% roz- wiązują samodzielnie wpływające zapytania, odpowiadając na 60 wia- domości w minutę – mówi w rozmowie z Januszem Mincewiczem Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.
Wminionym roku fiskalnym 2023 dostarczyliśmy do klientów 2 mln paczek, co pozwoliło osiągnąć 30-proc. udział kanału online w całości naszych przychodów – informuje Aneta Gil, Liderka ds. Komunikacji Zewnętrznej w IKEA Retail w Polsce, w rozmowie z Januszem Mincewiczem.