LPP: Sukcesywnie rozwijamy aplikacje mobilne, które odpowiadają już za 80% sprzedaży online

Wywiad

Wnaszym Contact Center zdecydowaliśmy się na implementację czat- botów, czyli wirtualnych asystentów sprzedaży, którzy w 50% roz- wiązują samodzielnie wpływające zapytania, odpowiadając na 60 wia- domości w minutę – mówi w rozmowie z Januszem Mincewiczem Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

LPP jest właścicielem sklepów odzieżowych Mohito, Reserved, Cropp, House i Sinsay. Czy na polskim konkurencyjnym rynku w branży odzieżowej są potrzebne duże umiejętności marketingowe, by wygrać z konkurencją i sprzedać swoje artykuły?
Dobre umiejętności marketingowe zawsze są w cenie, zwłaszcza że rynek, nie tylko w branży odzieżowej, jest coraz bardziej konkurencyjny. Faktem jest, że pozycja naszych marek na rynku polskim jest silna i stabilna. Działamy na nim od 30 lat, co pozwoliło nam wypracować pewne schematy działania dostosowane do charakterystyki polskiego klienta. Niemniej, zwłaszcza ostatnie lata pokazują, że zachowanie czujności i elastyczności oferty jest kluczowe. Długa obecność na polskim rynku sprawiła, że nasze marki stały się rozpoznawalne i dobrze oceniane przez klientów, a Polska jest najważniejszym dla nas rynkiem pod względem sprzedaży. Mogłoby się więc wydawać, że odpowiedź na pytanie o to, jak dotrzeć do krajowego konsumenta, będzie dla nas oczywista. Tymczasem nie ma na to jednej sprawdzonej metody. Podstawą bezsprzecznie jest dobra oferta produktowa, która powinna być dopasowana do oczekiwań odbiorców. Umiejętność podążania za ich upodobaniami decyduje dziś o satysfakcjonujących wynikach sprzedaży. Za tym z kolei stoją kompetencje i zasoby do gromadzenia i przetwarzania informacji na temat sprzedaży, oczekiwań wobec kolekcji czy usług okołosprzedażowych.

POLECAMY

Co sobie najbardziej cenią Państwa klienci?
Analizy pokazują, że nabywcy cenią sobie możliwość szerokiego wyboru asortymentu oraz łatwy dostęp do produktów, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Z tego powodu kładziemy duży nacisk na rozwój sieci sprzedaży, budując swoją rozpoznawalność w najważniejszych lokalizacjach handlowych, a w przypadku marek z segmentu value-for-money – bliskość względem miejsca zamieszkania klientów. Dlatego planując rozwój sieci sprzedaży, patrzymy na ten proces przez pryzmat naszych marek i...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy