Dla wielu osób obecność w mediach społecznościowych to codzienność zawodowa. Social media stały się środowiskiem pracy, miejscem promocji, narzędziem sprzedaży, kanałem obsługi klienta, przestrzenią budowania relacji, edukacji i wizerunku. Z jednej strony oferują ogromne możliwości – dają dostęp do odbiorców, których wcześniej nie sposób było osiągnąć bez ogromnych budżetów. Z drugiej strony – mogą działać jak niekończąca się lista rozpraszaczy i źródło stresu, porównań, frustracji.
Czy więc media społecznościowe pomagają realizować nasze cele, czy wręcz przeciwnie – odciągają nas od tego, co naprawdę ważne?
Social media – rozrywka czy narzędzie biznesowe?
Czas skończyć z przekonaniem, że obecność w mediach społecznościowych to jedynie zabawa, zdjęcia śniadań i tańce na TikToku. Oczywiście – tego typu treści nadal istnieją, mają swoje miejsce i miliony wyświetleń. Ale skupianie się wyłącznie na tej warstwie, to jak ocenia...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 5 wydań magazynu "Social Media Manager"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!